Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorČervenková, Barbora
dc.date.accessioned2023-03-07T10:02:42Z
dc.date.available2023-03-07T10:02:42Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40701
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá současnými metodami psaní psacího písma v 1. ročnících základních škol. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část výzkumnou, doplněnou řadou tabulek a grafů. Teoretická část práce se zaměřuje na historické a současné metody psaní (klasická metoda, alternativní metoda, písmo Comenia Script, nevázané písmo nakladatelství Fraus, tiskací písmo nakladatelství Nová škola, s.r.o. a nevázané písmo Alter Script nakladatelství Alter) a na současné pojetí písanek. Výzkumná část práce analyzuje rozhovory oslovených učitelů a zkoumá jejich názory na současné písanky pro 1. ročník základní školy a na alternativní způsoby psaní. Diplomová práce je doplněna přílohovým materiálem.cze
dc.format91 s.
dc.format91 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmetody psanícze
dc.subject1. stupeň ZŠcze
dc.subjectpísankycze
dc.subjectcurrent methods of cursive writingeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectwriting exercise bookseng
dc.titleSoučasné psací písmo v písankách 1. ročníku ZŠcze
dc.title.alternativeThe contemporary writing in copybooks of the first year of primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56442
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with current methods of cursive writing in the first grade of primary schools. The work consists of two parts, theoretical end empirical, supplemented with numerous charts and diagrams. The theoretical part of the thesis focuses on historical and contemporary writing methods (the classical method, the alternative method, Comenia Script font, the unbound font by Fraus publishing house, the print font of publishing house Nova škola, s.r.o. and the unbound font Alter Script by publishing house Alter) and on the concept of current writing exercise books. The latter part of the thesis analyses a survey conducted among teachers who gave their opinions on current writing exercise books for first grade pupils at primary schools and on alternative methods of writing. The thesis is accompanied with supplementary material.eng
dc.date.accepted2019-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNosková, Milena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam