dc.contributor.advisor | Šerá, Božena | |
dc.contributor.author | Miklasová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T10:02:45Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T10:02:45Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-01-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40705 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce bylo shrnout problematiku různých typů šíření semen/plodů a navrhnout výukový materiál obsahující prvky badatelsky orientovaného vyučování. V předloženém návrhu badatelské úlohy se žáci zaměřovali na zjištění způsobu šíření daných semen/plodů pomocí vlastního postupu. Žáci pracovali s pracovním listem, popisem vybraných rostlin a předloženými pomůckami. Badatelská úloha byla uskutečněna na čtyřech školách. Pre-test probíhal se žáky sedmé třídy a konečné testování se žáky třech vesnických základních škol. I přesto, že vybraní žáci se s tímto typem výuky setkali poprvé, byli schopni sestavit vlastní postup a vzájemně diskutovat o svých zjištěních. | cze |
dc.format | 53 s. (93 000 znaků) | |
dc.format | 53 s. (93 000 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | druhy šíření semen/plodů | cze |
dc.subject | badatelsky orientované vyučování | cze |
dc.subject | seed/fruit propagation types | eng |
dc.subject | inquiry based educations | eng |
dc.title | Plody podle způsobů jejich šíření - výukový materiál pro ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The fruits according to their spreading - an educative material for the primary schools | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 56703 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this diploma thesis was to summarize the issue of different types of seed / fruit propagation and to propose teaching material containing elements of inquiry based education. In the presented research proposal, pupils focused on finding out how to spread the seeds / fruits through their own process. The pupils worked with the worksheet, a description of the selected plants and the presented tools. The research task was carried out in four schools. The pre-test was conducted with seven grade students and final testing with seventh-grade students. Even though selected pupils met for the first time with this type of learning, they were able to build their own practice and discuss each other's findings. | eng |
dc.date.accepted | 2019-01-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mn-Přn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Ryplová, Renata | |