Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠerá, Božena
dc.contributor.authorMiklasová, Lucie
dc.date.accessioned2023-03-07T10:02:45Z
dc.date.available2023-03-07T10:02:45Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-01-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40705
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo shrnout problematiku různých typů šíření semen/plodů a navrhnout výukový materiál obsahující prvky badatelsky orientovaného vyučování. V předloženém návrhu badatelské úlohy se žáci zaměřovali na zjištění způsobu šíření daných semen/plodů pomocí vlastního postupu. Žáci pracovali s pracovním listem, popisem vybraných rostlin a předloženými pomůckami. Badatelská úloha byla uskutečněna na čtyřech školách. Pre-test probíhal se žáky sedmé třídy a konečné testování se žáky třech vesnických základních škol. I přesto, že vybraní žáci se s tímto typem výuky setkali poprvé, byli schopni sestavit vlastní postup a vzájemně diskutovat o svých zjištěních.cze
dc.format53 s. (93 000 znaků)
dc.format53 s. (93 000 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdruhy šíření semen/plodůcze
dc.subjectbadatelsky orientované vyučovánícze
dc.subjectseed/fruit propagation typeseng
dc.subjectinquiry based educationseng
dc.titlePlody podle způsobů jejich šíření - výukový materiál pro ZŠcze
dc.title.alternativeThe fruits according to their spreading - an educative material for the primary schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56703
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis was to summarize the issue of different types of seed / fruit propagation and to propose teaching material containing elements of inquiry based education. In the presented research proposal, pupils focused on finding out how to spread the seeds / fruits through their own process. The pupils worked with the worksheet, a description of the selected plants and the presented tools. The research task was carried out in four schools. The pre-test was conducted with seven grade students and final testing with seventh-grade students. Even though selected pupils met for the first time with this type of learning, they were able to build their own practice and discuss each other's findings.eng
dc.date.accepted2019-01-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-Přncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRyplová, Renata


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam