Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorVondráková, Markéta
dc.date.accessioned2021-11-22T11:56:28Z
dc.date.available2021-11-22T11:56:28Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4074
dc.description.abstractPředložená diplomová práce kombinuje v dostatečné míře dostupné informační zdroje z oblasti všeobecného řízení značky s aktuálními výzvami, před kterými stojí Brand Management v oblasti energetiky na dynamicky se rozvíjejícím českém trhu s výraznými znaky globalizace. Vzniká tak mozaika sekundárních informačních zdrojů, praktických zkušeností a vyvozených závěrů, které mají svou relevanci primárně pro zlepšení značky E.ON, ale jsou svým zaměřením podstatné pro celý energetický sektor a v oblasti migrace značek překračují odvětvové hranice.cze
dc.format83 s., 11 s. obr. příloh
dc.format83 s., 11 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačkacze
dc.subjectenergetikacze
dc.subjectlogocze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectmigracecze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectkampaňcze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectenergyeng
dc.subjectcompanyeng
dc.subjectabove the lineeng
dc.subjectbelow the lineeng
dc.subjectmarketeng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectpositioningeng
dc.subjectmigrationeng
dc.subjectrebrandingeng
dc.subjectco-brandingeng
dc.titleZančka a její význam při utváření pozice na trhu na příkladě energetické společnosticze
dc.title.alternativeBrand and its significance while forming the position on the market by way for example of an enery companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9176
dc.description.abstract-translatedThe submitted diploma work combines available information resources from the area of general brand management with current challenges which the Brand Management faces within the power industry in the dynamically developing Czech market with significant globalization features. This creates a structure of secondary information resources, practical experience and drawn conclusions which have never been published and are primarily relevant to optimisation of the E.ON brand but important for the entire power industry sector due to its focus and they surpass their branch in the brand migration areaeng
dc.date.accepted2008-06-12
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam