Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHolátová, Darja
dc.contributor.authorValentová, Jiřina
dc.date.accessioned2021-11-22T11:56:35Z
dc.date.available2021-11-22T11:56:35Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4081
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na management kvality v poskytování zdravotní péče nemocnicemi s cílem zajistit kvalitu a bezpečí pro pacienty. Cílem práce je analýza a komparace Národních akreditačních standardů a zavádění systému managementu jakosti s cílem získání certifikace. Na základě analýzy obou procesů definuje rozdíly v rozsahu a hodnocení certifikace a akreditace v nemocnicích. Proces certifikace byl analyzován v Nemocnici Strakonice, a.s., která v r. 2006 získala certifikaci dle normy ISO 9001:2000 na celé zdravotnické zařízení - tedy jak na zdravotnickou část, tak na obslužné prostory. Proces akreditace byl analyzován v Nemocnici Písek, a.s., která v roce 2006 úspěšně prošla akreditačním řízením a získala certifikát o udělení akreditace. Výstupem práce je návrh a doporučení využití vhodné formy systému řízení kvality a aplikace procesu v jihočeských nemocnicích.cze
dc.format97s., 23 s. příloh
dc.format97s., 23 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectakreditacecze
dc.subjectcertifikacecze
dc.subjectkvalitacze
dc.subjectnemocnicecze
dc.subjectsystém řízení kvalitycze
dc.subjectprocescze
dc.subjectstandardcze
dc.subjectaccreditationeng
dc.subjectcertificationeng
dc.subjectqualityeng
dc.subjecthospitaleng
dc.subjectsystem management qualityeng
dc.subjectprocesseng
dc.subjectstandardeng
dc.titleAkreditace a certifikace v řízení kvality služebcze
dc.title.alternativeAccrediation and certification in a system of the services´ qualityeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9219
dc.description.abstract-translatedThis work concerns a quality management in the area of health service. The aim of degree work is anallysis and comparison of National accreditation standards in health service and downloading quality management system in hospital with destination obtaining certification. On basis of analyse both of processes it defined difference in extent and raiting certification and accreditation in hospitals. Process certification was analysed in Hospital Strakonice who in year 2006 got certification according to norm ISO 9001:2000 on the all hospital, also as on medical part, so another traffic. Process accreditation was analysed in Hospital Písek who in year 2006 successfully passed accreditation by SAK CZ and got certificate of hospital's accreditation. From this work follow suggestion and recommendation on the optimal framework quality management system and application of the most suitable process in South Bohemian hospitals.eng
dc.date.accepted2008-06-12
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam