Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorBurešová, Hana
dc.date.accessioned2021-11-22T11:56:44Z
dc.date.available2021-11-22T11:56:44Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4090
dc.description.abstractHlavním cílem práce bylo provést segmentaci automobilového trhu. Pro svoji práci jsem si vybrala firmu Autocentrum Šmucler, s. r. o. Tato firma se zabývá jak prodejem nových automobilů, tak i prodejem ojetých vozů. Svoji práci jsem rozdělila na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části se zabývám marketingem obecně, vymezením pojmu trh, včetně zmínky o trhu automobilovém, následuje segmentace trhu, její proces, postupy, důvody, typy (segmentace spotřebních a průmyslových trhů), kritéria efektivní segmentace, tržní cílení a na závěr hledání pozice na trhu. V praktické části je už přímo prováděna segmentace automobilového trhu. Výzkum potřebný k segmentaci automobilového trhu jsem prováděla prostřednictvím dotazníkového šetření, díky kterému jsem získala informace potřebné pro charakteristiku jednotlivých segmentů.cze
dc.format66
dc.format66
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsegmentacecze
dc.subjecttrhcze
dc.subjectautomobilcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectsegmentationeng
dc.subjectmarketeng
dc.subjectcareng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectresearcheng
dc.titleSegmentace automobilového trhu ve vybrané firměcze
dc.title.alternativeAutomotive market segmentation in the chosen companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9527
dc.description.abstract-translatedThe main objective of my thesis was to carry out a automotive market segmentation.I have chosen the company ´Autocentrum Šmucler´, Ltd., as the object of my thesis. This firm deals with sale of new cars and also second-hand vehicles.I have devided my writing into a theoretical and practical part. In the theoretical part the meaning of the word ´marketing´, ´market´ and ´car market´ is explained, then everything concerning market segmentation in the concrete - its process, its procedure, its reason, its type, its effective criterions, market targeting and searching of a position in the market.In the practical part the automotive market segmentation is carry out. I have made a marketing research, in this case by the questionary survey. I have got all informations needed for each segment characteristics by the research.eng
dc.date.accepted2008-06-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam