Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorKulhanová, Zuzana
dc.date.accessioned2023-03-07T11:44:41Z
dc.date.available2023-03-07T11:44:41Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40939
dc.description.abstractPráce se zabývá vývojem profesní dráhy vychovatelů ve školních družinách. Součástí práce je teoretická část a vlastní výzkum. Kapitola první vymezuje pojmy profesní dráha a životní dráha. Kapitola druhá se zabývá vychovatelem ve školní družině, jeho pracovní náplní a s tím související kvalifikací vychovatele, kompetencemi, typologií vychovatele a riziky profese v podobě syndromu vyhoření. Kapitola třetí se analogicky zabývá profesí učitele. Ve čtvrté kapitole dochází k porovnání profesní dráhy vychovatele s profesní dráhou učitele a celkovému shrnutí. Pátou kapitolu tvoří vlastní výzkum kvalitativního charakteru s metodou rozhovoru a designem biografické studie.cze
dc.format88 s. (147 539 znaků)
dc.format88 s. (147 539 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprofesní dráhacze
dc.subjectprofesecze
dc.subjectvychovatelcze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjectprofessional careereng
dc.subjectprofessioneng
dc.subjecteducatoreng
dc.subjectteachereng
dc.subjectafter-school clubeng
dc.titleProfesní dráha vychovatele ve školní družiněcze
dc.title.alternativeProfessional Careers of Educators in After-School Clubseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag54867
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the development of the career of educators in after-school clubs. One part of the thesis is a theoretical part and the other part is my own research. Chapter one defines the concepts of the professional career and the life path. The second chapter deals with the educator in the after-school club, their job description and the qualifications related to the profession, competencies, typology of educators and the risks of the burnout syndrome for the profession. The third chapter analogously deals with the profession of a teacher. In the fourth chapter, I compare the career path of the educator with the professional career of the teacher, and the overall summary. The fifth chapter presents the findings of a qualitative research (five biographical interviews).eng
dc.date.accepted2019-06-03
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuda, Stanislav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam