Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorNikodým, Radim
dc.date.accessioned2023-03-07T11:44:41Z
dc.date.available2023-03-07T11:44:41Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40941
dc.description.abstractPráce se zabývá vnímáním rozdílných možností trávení volného času dětí mladšího školního věku ve městě a na vesnici. Teoretická část popisuje volný čas, jeho funkce,různé definice a různá pojetí volného času. Specifikuje mladší školní věk a volný čas dětí a mládeže. Dále se věnuje školským a mimoškolským zařízením volného času.Praktická část obsahuje výzkumné šetření pomocí dotazníků, které byly rozdány dětem mladšího školního ve městě a na vesnici. Dotazníky se týkaly toho, jak děti volný čas tráví, ale především jak vnímají možnosti svůj volný čas trávit. Závěr praktické části obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření a vyhodnocení výzkumných předpokladů.cze
dc.format98 s. (116 388 znaků).
dc.format98 s. (116 388 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectvolnočasové aktivitycze
dc.subjectzájmové činnosticze
dc.subjectškolská zařízení volného časucze
dc.subjectmimoškolská zařízení volného časucze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectměstocze
dc.subjectvesnicecze
dc.subjectfree timeeng
dc.subjectfree time activitieseng
dc.subjecthobbieseng
dc.subjectfree time school facilitieseng
dc.subjectextracurricular free time facilitieseng
dc.subjectyounger school ageeng
dc.subjecttowneng
dc.subjectvillageeng
dc.titleVolnočasové aktivity. Rozdílné možnosti trávení volného času dětí mladšího školního věku ve městě a na vesnicicze
dc.title.alternativeFree time activities. Different opportunities for free time for younger school children in the city and in the villageeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag54993
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the perception of different leisure time opportunities for younger school children in the city and in the village. The theoretical part describes leisure time,its functions, various definitions and different concepts of free time. Specifies younger school age and leisure time for children and youth. She also devotes herself to school and extracurricular leisure facilities.The practical part contains a survey using questionnaires that were distributed to the children of the junior school in the town and the village. The questionnaires concerned how children spend their free time, but above all how they perceive their leisure time. The conclusion of the practical part includes the evaluation of the questionnaire survey and evaluation of the research assumptions.eng
dc.date.accepted2019-09-04
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePavelčík, Július


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam