dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Petrová, Marie | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T11:44:42Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T11:44:42Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40946 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem této diplomové práce je objasnit skutečnost, kdo nebo co rozhoduje u dětí mladšího školního věku o jejich organizovaných volnočasových aktivitách. V teoretické části se zabývám faktory a vlivy, které na dítě mohou působit a ovlivňovat jej. Dále se zabývá styly výchovy a rodinou jako takovou, která má jako jeden z činitelů na dítě významný vliv ve všech směrech. Teoretická část poskytuje náhled, který umožní propojit a pochopit jednotlivé aspekty, které mohou mít na rozhodování vliv. Výzkumná část v podobě kvalitativního výzkumu (zakotvená teorie, dvě ohniskové skupiny) představuje scénáře rozhodování. | cze |
dc.format | 86 s. | |
dc.format | 86 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | organizované volnočasové aktivity | cze |
dc.subject | rozhodování | cze |
dc.subject | primary school age | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | organized leisure activities | eng |
dc.subject | decision making | eng |
dc.title | Jak probíhá rozhodování o výběru organizovaných volnočasových aktivit dětí mladšího školního věku? | cze |
dc.title.alternative | Decision-making about organized leisure activities for children of primary school age | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 55114 | |
dc.description.abstract-translated | The main aim of this thesis is to clarify the fact who or what decides for primary school-aged children about the organized leisure activities. The theoretical part is focused on factors and effects which can influence and have an impact on the child. Also, the thesis outlines education styles and the family itself, which has, as one of the factors, a great influence in all directions. The theoretical part provides a preview which can help to connect and understand individual aspects which can influence the decision. The thesis presents qualitative research findings (grounded theory, two focal groups) in the form of decision-making scenarios. | eng |
dc.date.accepted | 2019-06-03 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Zbudilová, Helena | |