• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Technické základy termografie pro radiologické asistenty

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.324Mb)
    Posudek vedoucího práce (659.2Kb)
    Posudek oponenta práce (796.3Kb)
    Průběh obhajoby práce (330.4Kb)
    Datum
    2019
    Autor
    Sosna, Filip
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Bakalářská práce řešila pomocí aplikace kurikulárního procesu problematiku technických základů termografie. Bakalářská práce se zhostila zkoumání vytyčeného problému následujícím způsobem splnění cílů práce a ověřování hypotéz: Cíl 1: Provedení systémové analýzy technických základů termografie a přizpůsobení výsledků možnostem radiologických asistentů - Cíl 1 byl splněn provedením systémové analýzy strukturních úrovní technických základů termografie. Cíl 2: Provedení komparativní analýzy úrovní technických základů termografie v zahraničí a v České republice - Cíl 2 byl splněn komparací mezi Amerikou, Asií, Evropou a Českou republikou (s neúspěšným výsledkem pro Českou republiku). Cíl 3: Výsledky systémové analýzy, přizpůsobené potřebám a možnostem budoucích radiologických asistentů, převést do edukační podoby - Cíl 3 byl splněn na základě vybrané edukační teorie a její aplikací. Cíl 4: Výběr vhodné edukační teorie pro zprostředkování poznatků o technických základech termografie radiologickým asistentům - Cíl 4 byl splněn výběrem teorie kurikulárního procesu. Hypotéza H1: Edukační podobu technických základů termografie pro zkoumanou skupinu adresátů lze vytvořit aplikací teorie kurikulárního procesu - Úspěšné implikování jednotlivých variantních forem kurikula na zkoumanou poznatkovou oblast technických základů termografie umožnilo přijmout hypotézu H1. Hypotéza H2: Znalosti adresátů edukace v oblasti technických základů termografie budou mít prostřednictvím implementovaného kurikula rozdělení blízké Gaussovu rozdělení - Úspěšné aplikování vybraných typů teoretických rozdělení (exponenciálního rozdělení, normálního rozdělení) na výsledku edukačního testu umožnilo přijmout hypotézu H2. Mezi teoretické přínosy bakalářské práce patří např. návrh strukturních úrovní systému technických základů termografie. Mezi praktické přínosy bakalářské práce patří např. vytvoření edukačního textu a testu pro oblast technických základů termografie. Na základě dosažených výsledků lze také navrhnout navazující práce - např. prozkoumání možností zvýšení používání termografických zobrazovacích metod v České republice.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41082
    Kolekce
    • Zdravotně sociální fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV