Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMarková, Aneta
dc.contributor.authorKastlová, Ivana
dc.date.accessioned2023-03-07T11:59:58Z
dc.date.available2023-03-07T11:59:58Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-08-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41100
dc.description.abstractV této práci se zabývám problematikou období přechodu ze školy do zaměstnání u osob s mentálním postižením žijících v dětském domově. Především věnuji pozornost samotným osobám s mentálním postižením, a to zejména tomu, jak jsou na svůj přechod ze školy do zaměstnání připravovány, jak toto důležité období zvládají a kdo do něj dále vstupuje. V teoretické části se zabývám vymezením pojmů mentální postižení, tranzitní program, tranzitní plánování a tranzitní období. V závěrečné části popisuji stav u sledovaných osob s mentálním postižením před přechodem ze školy do zaměstnání, během něj a po něm. Přínosem této práce bude vytvoření přehledu, jak probíhá plánovaný přechod osob s mentálním postižením ze školy do zaměstnání. Dále se budu snažit navrhnout i jiné formy podpory, které by usnadnily osobám s mentálním postižením snadněji zvládat toto nesnadné období v době zmíněného přechodu.cze
dc.format78 s.
dc.format78 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttranzitní období; tranzitní program; přechod ze školy do zaměstnání; mentální postižení; pracovní uplatnění osob s mentálním postižením; období přechoducze
dc.subjecttransition period; transition programme; transition from school to work; intellectual disability; employment of people with intellectual disabilities; transition periodeng
dc.titleTranzitní období v životě osob s mentálním postižením: Tranzitní plánování přechodu ze školy do zaměstnánícze
dc.title.alternativeTransition period in the life of people with intellectual disabilities: Transition planning of the transition from school to workeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag54615
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the period of transition from school to work for people with intellectual disabilities living a children's home. First of all, I devote my attention to the people with intellectual disabilities: how they get prepared for their transition from school to work; how they manage this important period and who else is involved. In the theoretical part, I deal with the definition of the terms Intellectual Disability, Transition Programme, Transition Planning and Transition Period. The final part describes the condition of subjects with intellectual disabilities before, during, and after the transition from school to work. An overview of the planned transition of people with intellectual disabilities from school to work will be a contribution to this thesis. I also intend to try to propose other forms of support that would help people with intellectual disabilities cope more easily with this difficult period at the time of their transition.eng
dc.date.accepted2019-09-18
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika - vychovatelstvícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠesták, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam