Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBízková, Marie
dc.contributor.authorBláhová, Petra
dc.date.accessioned2023-03-07T12:01:12Z
dc.date.available2023-03-07T12:01:12Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-05-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41244
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou specifických poruch učení (SPU) a možnostmi podpory žáků se SPU na běžné ZŠ a na alternativních školách Montessori a waldorfského programu. Nejprve se práce věnuje specifickým poruchám učení po stránce obecné, posléze se zaměřuje na reedukační postupy a metody a možnosti podpory v rámci českého legislativního systému. Podrobněji popisuje jednu z nich dyslexii. Jedna kapitola také detailně charakterizuje alternativní školy, a to konkrétně školu waldorfskou a Montessori. Poslední kapitolu tvoří praktická část, v níž jsou uvedeny podrobnosti výzkumu realizovaného formou kazuistik tří žáků a rozhovorů se šesti pedagogickými pracovníky ze tří škol - jedné běžné základní, druhé waldorfské a třetí Montessori.cze
dc.format79 s. (122604)
dc.format79 s. (122604)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectasistent pedagogacze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectMontessoricze
dc.subjectpodpůrné opatřenícze
dc.subjectreedukacecze
dc.subjectspeciální pedagogcze
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectwaldorfská školacze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectTeaching assistanteng
dc.subjectDyslexiaeng
dc.subjectMontessorieng
dc.subjectsupportive measureeng
dc.subjectre-educationeng
dc.subjectSpecial Education Needs Teachereng
dc.subjectSpecific Learning Disordereng
dc.subjectteachereng
dc.subjectWaldorf schooleng
dc.subjectElementary Schooleng
dc.titleSpecifické poruchy učení v běžné základní škole, Montessori a Waldorf se zaměřením na dyslexiicze
dc.title.alternativeSpecific Learning Disabilities at regular Elementary School, Montessori and Waldorf schools with focus on dyslexiaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58154
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on Specific Learning Disorder (SLD) and the possibilities of support for pupils with SLD in common primary school and alternative schools with Montessori and Waldorf educational system. The theoretical part of the thesis describes SLD in general, the methods of re-education and counselling with focus on Czech legislative system. It also describes Dyslexia separately as the most common SLD. One chapter of the theoretical part is focused on alternative educational systems of Montessori and Waldorf schools. In the practical part of the thesis there is the description of the research consisted of three case studies of children with SLD and six interviews with both classical teachers and Special Education Needs Teachers in three primary schools one classical public school, one school with Waldorf education and one Montessori school.eng
dc.date.accepted2019-06-14
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika - vychovatelstvícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePrázdná, Radka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam