dc.contributor.advisor | Bízková, Marie | |
dc.contributor.author | Mocharová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T12:01:24Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T12:01:24Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-05-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41260 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá úrovní sluchové diferenciace, sluchové analýzy a syntézy u žáků s parciálními poruchami na 1. a 2. stupni ZŠ. Teoretická část vymezuje specifické poruchy učení, zabývá se příčinami chyb ve čtení a psaní, sluchovým vnímáním, fonematickým sluchem a pamětí. Sleduje vývoj specifických poruch učení u žáků 2. stupně ZŠ. V praktické části jsou zpracovány standardizované testy Sluchové diferenciace a Sluchové analýzy a syntézy od autorky Jiřiny Bednářové. Hlavním cílem práce bylo zjistit úroveň fonematického sluchu u žáků s parciálními poruchami na 1. a 2. stupni ZŠ. | cze |
dc.format | 83 s. (101 266 znaků) | |
dc.format | 83 s. (101 266 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Fonematický sluch | cze |
dc.subject | sluchová diferenciace | cze |
dc.subject | sluchová analýza | cze |
dc.subject | sluchová syntéza | cze |
dc.subject | specifické poruchy učení | cze |
dc.subject | Phonemic hearing | eng |
dc.subject | auditory differentiation | eng |
dc.subject | auditory analysis | eng |
dc.subject | auditory synthesis | eng |
dc.subject | specific learning disorders | eng |
dc.title | Úroveň sluchové diferenciace, sluchové analýzy a syntézy u žáků s parciálními poruchami na 1. a 2. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The phonemic hearing level of pupils with partial disorders at lower and upper primary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58177 | |
dc.description.abstract-translated | This work deals with the phonemic hearing level of pupils with partial disorders at lower and upper primary school. The theoretical part defines specific learning disabilities, deals with the causes of errors in reading and writing, auditory perception, phonemic hearing and memory. It monitors the development of specific learning disabilities of upper primary school pupils. In the partial part are processed standardized tests of Auditory Differentiation and Auditory Analysis and Synthesis by Jiřina Bednářová. The main aim of this work was to find out the phonemic hearing level of pupils with partial disorders at lower and upper primary school. | eng |
dc.date.accepted | 2019-06-13 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika - vychovatelství | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Prázdná, Radka | |