Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBízková, Marie
dc.contributor.authorMocharová, Kateřina
dc.date.accessioned2023-03-07T12:01:24Z
dc.date.available2023-03-07T12:01:24Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-05-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41260
dc.description.abstractPráce se zabývá úrovní sluchové diferenciace, sluchové analýzy a syntézy u žáků s parciálními poruchami na 1. a 2. stupni ZŠ. Teoretická část vymezuje specifické poruchy učení, zabývá se příčinami chyb ve čtení a psaní, sluchovým vnímáním, fonematickým sluchem a pamětí. Sleduje vývoj specifických poruch učení u žáků 2. stupně ZŠ. V praktické části jsou zpracovány standardizované testy Sluchové diferenciace a Sluchové analýzy a syntézy od autorky Jiřiny Bednářové. Hlavním cílem práce bylo zjistit úroveň fonematického sluchu u žáků s parciálními poruchami na 1. a 2. stupni ZŠ.cze
dc.format83 s. (101 266 znaků)
dc.format83 s. (101 266 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFonematický sluchcze
dc.subjectsluchová diferenciacecze
dc.subjectsluchová analýzacze
dc.subjectsluchová syntézacze
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectPhonemic hearingeng
dc.subjectauditory differentiationeng
dc.subjectauditory analysiseng
dc.subjectauditory synthesiseng
dc.subjectspecific learning disorderseng
dc.titleÚroveň sluchové diferenciace, sluchové analýzy a syntézy u žáků s parciálními poruchami na 1. a 2. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeThe phonemic hearing level of pupils with partial disorders at lower and upper primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58177
dc.description.abstract-translatedThis work deals with the phonemic hearing level of pupils with partial disorders at lower and upper primary school. The theoretical part defines specific learning disabilities, deals with the causes of errors in reading and writing, auditory perception, phonemic hearing and memory. It monitors the development of specific learning disabilities of upper primary school pupils. In the partial part are processed standardized tests of Auditory Differentiation and Auditory Analysis and Synthesis by Jiřina Bednářová. The main aim of this work was to find out the phonemic hearing level of pupils with partial disorders at lower and upper primary school.eng
dc.date.accepted2019-06-13
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika - vychovatelstvícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePrázdná, Radka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam