dc.contributor.advisor | Malinovská, Olga | |
dc.contributor.author | Sutnarová, Miluše | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T12:01:28Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T12:01:28Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-05-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41265 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje problematice vývojové dysfázie u dětí v předškolním věku. Je strukturována na teoretickou a praktickou část. První kapitoly teoretické části bakalářské práce se věnují vývoji řeči, vývojové dysfázii a jejímu členění. Další kapitola je věnována předškolnímu vzdělávání dítěte s vývojovou dysfázií. Poslední kapitola teoretické části bakalářské práce popisuje podpůrná opatření v rámci předškolního vzdělávání dítěte s vývojovou dysfázií. Empirická část práce je realizována jako kvalitativní výzkum. Jsou zpracovány případové studie dětí s vývojovou dysfázií a popis předškolního vzdělávání dítěte s vývojovou dysfázií s převahou v percepci z pohledu učitelů. | cze |
dc.format | 70 s. (16 099 znaků) | |
dc.format | 70 s. (16 099 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | vývojová dysfázie | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | speciální vzdělávací potřeby | cze |
dc.subject | narušený vývoj řeči | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | inkluze | cze |
dc.subject | narušená komunikační schopnost | cze |
dc.subject | developmental dysphasia | eng |
dc.subject | pre-schol education | eng |
dc.subject | special educational needs | eng |
dc.subject | impaired speech development | eng |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | inclusion | eng |
dc.subject | impaired comunication ability | eng |
dc.title | Vzdělávání dětí s vývojovou dysfázií v předškolním věku | cze |
dc.title.alternative | The pre-school education of children with developmental dysphasia | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58183 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis deals with problematics of preschool age children with diagnosis of developmental dysphasia. It is structured on theoretical and practical part. The first chapter of the theoretical part of the bachelor thesis is focused on the development of speech, developmental dysphasia and its breakdown. The next chapter is devoted to early childhood education child with developmental dysphasia. The last chapter of the theoretical part of bachelor thesis describes the support measures in the framework of preschool education of a child with developmental dysphasia. The empirical part of the thesis is implemented as a qualitative research. Are processed case studies of children with developmental dysphasia and the description of preschool education of a child with developmental dysphasia with a predominance in perception from the point of view of teachers. | eng |
dc.date.accepted | 2019-06-17 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika - vychovatelství | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Prázdná, Radka | |