Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMalinovská, Olga
dc.contributor.authorSutnarová, Miluše
dc.date.accessioned2023-03-07T12:01:28Z
dc.date.available2023-03-07T12:01:28Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-05-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41265
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje problematice vývojové dysfázie u dětí v předškolním věku. Je strukturována na teoretickou a praktickou část. První kapitoly teoretické části bakalářské práce se věnují vývoji řeči, vývojové dysfázii a jejímu členění. Další kapitola je věnována předškolnímu vzdělávání dítěte s vývojovou dysfázií. Poslední kapitola teoretické části bakalářské práce popisuje podpůrná opatření v rámci předškolního vzdělávání dítěte s vývojovou dysfázií. Empirická část práce je realizována jako kvalitativní výzkum. Jsou zpracovány případové studie dětí s vývojovou dysfázií a popis předškolního vzdělávání dítěte s vývojovou dysfázií s převahou v percepci z pohledu učitelů.cze
dc.format70 s. (16 099 znaků)
dc.format70 s. (16 099 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvývojová dysfáziecze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycze
dc.subjectnarušený vývoj řečicze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectnarušená komunikační schopnostcze
dc.subjectdevelopmental dysphasiaeng
dc.subjectpre-schol educationeng
dc.subjectspecial educational needseng
dc.subjectimpaired speech developmenteng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectimpaired comunication abilityeng
dc.titleVzdělávání dětí s vývojovou dysfázií v předškolním věkucze
dc.title.alternativeThe pre-school education of children with developmental dysphasiaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58183
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis deals with problematics of preschool age children with diagnosis of developmental dysphasia. It is structured on theoretical and practical part. The first chapter of the theoretical part of the bachelor thesis is focused on the development of speech, developmental dysphasia and its breakdown. The next chapter is devoted to early childhood education child with developmental dysphasia. The last chapter of the theoretical part of bachelor thesis describes the support measures in the framework of preschool education of a child with developmental dysphasia. The empirical part of the thesis is implemented as a qualitative research. Are processed case studies of children with developmental dysphasia and the description of preschool education of a child with developmental dysphasia with a predominance in perception from the point of view of teachers.eng
dc.date.accepted2019-06-17
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika - vychovatelstvícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePrázdná, Radka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam