Chování spotřebitelů v souvislosti s jejich životním stylem
Abstrakt
V této bakalářské práci se zabývám nákupním chováním u spotřebitelů, kteří nakupují ve zdravé výživě a předpokládá se u nich, že vyznávají zdravý životní styl. Smyslem bylo definovat typického spotřebitele pro prodejnu se zdravou výživou a vytvořit marketingové doporučení pro firmu Natural. V první části této práce je definován pojem nákupního chování, jeho druhy a co je jeho příčinou. Práce je zaměřena na rozhodovací proces zákazníků a co ho ovlivňuje. V teoretické části je dále řešeno téma zdravého stravování a zdravých potravin. V praktické části je popsáno podnikatelské prostředí firmy Natural a následně vyhodnoceno dotazníkové šetření, které bylo vytvořeno ve spolupráci s majiteli firmy. V samotném závěru této práce je definován spotřebitel, dle výsledků dotazníkového šetření a je zde uvedeno marketingové doporučení pro firmu Natural.