Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkořepa, Ladislav
dc.contributor.authorJoklová, Martina
dc.date.accessioned2023-03-07T12:17:34Z
dc.date.available2023-03-07T12:17:34Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41750
dc.description.abstractDiplomová práce "Nové formy distribuce a prodeje potravin se zaměřením na využití možností internetového obchodování" si klade za cíl na základě analýzy trhu potravin doporučit reálné uplatnění nových forem prodeje potravin se zaměřením na využití internetu. První část je zaměřená na teoretické poznatky, které vysvětlují základní pojmy související s tématem. V druhé části jsem se zaměřila na dotazování a rozhovory. Cílem bylo zjistit, zdali zákazníci nakupují potraviny přes internet, zda by tuto formu prodeje a rozvozu potravin uvítali. A jaké výhody jim nákup přes internet přináší.cze
dc.format72 stran
dc.format72 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectBiopotravinacze
dc.subjectekologické zemědělstvícze
dc.subjectfarmářské trhycze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectinternetové obchodycze
dc.subjectOrganic foodeng
dc.subjectorganic farmingeng
dc.subjectagricultural marketseng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectinterneteng
dc.subjectonline storeseng
dc.titleNové formy distribuce a prodeje potravin se zaměřením na využití možností internetového obchodovánícze
dc.title.alternativeNew forms of distribution and sales of food with a focus on internet trading" aims to analyze the food market to recommend real realization of the new forms of food sales with the focus on the internet usage.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag54196
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis "New forms of distribution and sales of food with a focus on internet trading" aims to analyze the food market to recommend real realization of the new forms of food sales with the focus on the internet usage. The first part is focused on theoretical knowledge that explains the basic concepts related to the topic. In the second part, I focused on questioning and interviews. The aim was to find out if the customers buying food via Internet, whether they would welcome this form of selling and distributing food and the benefits of buying them over the Internet.eng
dc.date.accepted2019-06-10
dc.description.departmentFakulta zemědělská a technologickácze
dc.thesis.degree-disciplineAgropodnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Fakulta zemědělská a technologickácze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam