HR marketing ve vybrané organizaci
Abstrakt
V této bakalářské práci jsem se zabývala zpracováním přehledu problematiky v oblasti Human Resource marketingu ve vybrané organizaci spolu s kontextem personálního marketingu. Personální marketing se dělí na interní a externí personální marketing
a je zaměřený na proces získávání pracovníků, výběr pracovníků a péčí o stávající zaměstnance. Dalším rozebraným tématem byly poskytované bonusy a benefity, možnosti kariérního růstu a budování zaměstnavatelské značky. Závěr práce obsahuje návrhy
a doporučení, které zaručí větší prosperitu společnosti.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Potenciál Guerilla marketingu
Havlíková, Monika (Jihočeská univerzita, 2020)Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to ... -
Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo
Jirovská, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných ... -
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ...