Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Šumavsko)
Abstrakt
Spokojenost účastníka cestovního ruchu v dané destinaci je pro jeho možný návrat do lokality a jeho následné reference klíčová. Vychází z mnoha aspektů pobytu a často stačí nespokojenost s jedním z nich, aby návštěvník viděl destinaci v úplně jiném světle.
Tato bakalářská práce zkoumá, jak návštěvníci vnímají kvalitu a kvantitu primární a sekundární nabídky v Jihočeském kraji, konkrétně v turistické oblasti Šumavsko, a zároveň činitele, které ovlivňují či přímo determinují jejich spokojenost. Vzhledem k popularitě a také možnostem a nabídce cestovního ruchu bylo sledováno a analyzováno množství aspektů, klíčových pro posílení, zachování, či obnovení konkurenceschopnosti destinace cestovního ruchu. Pro nedostatky regionu bránící mu v rozvoji cestovního ruchu jsou v závěru bakalářské práce navržena opatření pro jejich odstranění.