Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHolátová, Darja
dc.contributor.authorŠeredová, Zuzana
dc.date.accessioned2024-03-12T06:55:19Z
dc.date.available2024-03-12T06:55:19Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41961
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na Employer Branding ve vybrané organizaci. Cílem práce je navrhnout změny, které povedou ke zlepšení současného stavu. Tyto změny jsou navrženy na základě analýzy Employer Brandingových nástrojů vybrané společnosti. Práce je rozdělena do třech na sebe navzájem navazujících částí. První z nich je teoretická část, ve které byly zpracovány poznatky načerpané z odborné literatury či internetových zdrojů. Práce dále pokračuje praktickou částí, v níž je zpracována charakteristika vybrané organizace a jejích Employer Brandingových aktivit a nástrojů. Praktická část se rovněž zabývá analýzou výsledků dotazníkového šetření. Poslední částí práce jsou doporučení, která byla navržena na základě nedostatků zjištěných v průběhu zpracování praktické části.cze
dc.format81
dc.format81
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectEmployer Brandingcze
dc.subjectpersonální marketingcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectEmployee Value Propositioncze
dc.subjectkompetenční modelcze
dc.subjectznačka zaměstnavatelecze
dc.subjectEmployer Brandingeng
dc.subjectpersonal marketingeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectemployee value propositioneng
dc.subjectcompetition modeleng
dc.titleEmployer Branding ve vybrané organizacicze
dc.title.alternativeEmployer Branding in selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag53516
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focused on Employer Branding in a selected organization. The aim of the work is to propose changes that will lead to the improvement of the current state. These changes are designed based on the analysis of Employer Branding tools of the selected company. The work is divided into three consecutive parts. The first of them is the theoretical part, in which the findings drawn from the literature or Internet sources were processed. The work continues with the practical part, which deals with the characteristics of the selected organization and its Employer Branding activities and tools. The practical part also deals with the analysis of the results of the questionnaire survey. The last part of the work are recommendations that were designed based on the shortcomings identified during the processing of the practical part.eng
dc.date.accepted2020-07-15
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam