• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Analýza dodavatelsko-odběratelských vztahů

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.599Mb)
    Posudek vedoucího práce (15.92Kb)
    Posudek oponenta práce (15.05Kb)
    Průběh obhajoby práce (153.6Kb)
    Datum
    2020
    Autor
    Šochmanová, Šárka
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Tato práce popisuje logistiku a její vývoj s návazností na budoucí trendy v této oblasti. Pro komplexnější pohled na téma je zde uvedeno řízení dodavatelského řetězce. Dále jsou popsány metody hodnocení a výběru vhodných dodavatelů. Jsou zde zmapovány základní prvky a druhy řízení vztahů se zákazníky. Následně je přiblížena problematika informačních systémů. Hlavním cílem diplomové práce je provedení analýzy dosavadního řízení vztahů s dodavateli a odběrateli a navrhnout možná zlepšení. V první části výzkumu byl charakterizován podnik a byly určeny jednotlivé články dodavatelského řetězce, které byly následně graficky zpracovány. Klíčový článek řetězce byl popsán podrobněji. Další kapitola se zabývala analýzou dodavatelů a hodnocení jejich výkonnosti. Pro hodnocení výkonnosti dodavatelů byla použita interní statistika podniku a výpočet finančních ukazatelů. Analýza spokojenosti zákazníků byla provedena pomocí dotazníku. Výsledky dotazníkového šetření byly podrobeny statistické analýze s cílem odhalit vztah zákazníků k zákaznickým kartám, frekvenci nákupu, zkušenostem z nákupu, privátním značkám a nakupování v e-shopu s ohledem na jejich věk a skutečnost, zda mají děti. V závěru práce bylo uvedeno několik návrhů a doporučení. Protože prodeje stále narůstají, doporučila bych z kapacitních důvodů vystavět nový sklad, který bude určen pro velkoobjemové zboží. Co se týče hodnocení dodavatelů doporučila bych přesnější zaznamenávání dodaných kusů zboží. V oblasti komunikace se zákazníky navrhuji oslovení známé blogerky, nejlépe mladé maminky, která by se svým dítětem vyzkoušela dětské výrobky babylove a dmBio a recenzi prezentovala na svých kanálech. Pro lepší možnost vyzkoušení dekorativní kosmetiky a zamezení používání kurantních výrobků namísto testerů navrhuji na prodejnách zřízení tzv. "beauty koutku", kde by byly k dispozici pouze výrobky určené ke zkoušení. Poslední návrh se týká přírodní kosmetiky, která získává stále větší popularitu, proto bych doporučila rozšiřovat nabídku právě tímto směrem a vyžadovat odpovídající certifikáty od svých dodavatelů.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41963
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV