Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorPetrenko, Viktoriia
dc.date.accessioned2024-03-12T06:55:23Z
dc.date.available2024-03-12T06:55:23Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41972
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním generace Y na bankovním trhu. Cílem této diplomové práce je zjistit klíčové faktory ovlivňující mladou generaci lidí od 18 do 34 let při výběru banky pomocí analýzy jejich rozhodovacího procesu a zpracovat doporučení pro banky působící na českém trhu. Teoretická část je věnována vymezení pojmů souvisejících se spotřebitelským chováním, faktory ovlivňující toto chování, klasifikací jednotlivých generací a podrobnější charakteristikou zvolené generace Y. Část praktická je soustředěna na vyhodnocení výsledků kvantitativního výzkumu a udělení doporučení pro banky působící na českém trhu. Doporučení se týkají snížení bankovních poplatků, vylepšení interpersonální komunikace a investic do umělé inteligence.cze
dc.format77 s.
dc.format77 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspotřebitelské chovánícze
dc.subjectgenerace Ycze
dc.subjectbankycze
dc.subjectfaktorycze
dc.subjectovlivňovánícze
dc.subjectpoplatkycze
dc.subjectumělá inteligencecze
dc.subjectconsumer behavioreng
dc.subjectgeneration Yeng
dc.subjectbankseng
dc.subjectfactorseng
dc.subjectinfluenceeng
dc.subjectfeeseng
dc.subjectartificial intelligenceeng
dc.titleSpotřebitelské chování generace Y na bankovním trhucze
dc.title.alternativeConsumer behavior of generation Y in the banking marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag54301
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the Generation Y consumer behavior in the banking industry. The aim of this thesis is to find out the key factors influencing consumer decision-making during selection banks by analyzing their decision-making process and prepare recommendations for banks operating in the Czech Republic. The theoretical part of this thesis focuses on consumer behavior, factors influencing this behavior, broader generational classification and more detailed characteristics of Generation Y. The practical part contains the evaluation results of the quantitative research and recommendations for banks operating in the Czech Republic. The proposals relate to reducing bank charges, improving interpersonal communication and investing in artificial intelligence.eng
dc.date.accepted2020-07-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam