Společenská odpovědnost - strategie ve vztahu k odběratelům
Abstrakt
Hlavním cílem této diplomové práce je vypracovat návrhy a doporučení, jak zlepšit strategii společenské odpovědnosti ve vztahu k odběratelům ve vybrané organizaci. Teoretická část shrnuje informace, které jsou potřebné k pochopení dané problematiky. Čtenář je zde seznámen se základními pojmy, jako je společenská odpovědnost, zájmové skupiny nebo s tím, jaké jsou strategie ve vztahu k odběratelům. Praktická část je zaměřena na analýzu strategie společenské odpovědnosti ve společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., konkrétně ve vybrané agentuře Jižní Čechy a Vysočina. Nejprve je společnost krátce charakterizována. Dále je zanalyzována strategie společenské odpovědnosti ve společnosti. Následně je provedeno dotazníkové šetření u odběratelů společnosti, kde je zjišťováno jejich povědomí o společensky odpovědných činnostech prováděných firmou. Na základě analýzy a dotazníkového šetření jsou v závěru práce vytvořeny návrhy a doporučení, které by mohly přispět ke zlepšení současné strategie společenské odpovědnosti.