Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaneček, Petr
dc.contributor.authorBorovičková, Jitka
dc.date.accessioned2024-03-12T06:55:33Z
dc.date.available2024-03-12T06:55:33Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41994
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na to, jak je město Plzeň vnímáno jako destinace cestovního ruchu a jak je značka města zapsána v myslích návštěvníků. Tato práce se dále konkrétně zaměřuje na industriální a paměťový cestovní ruch, na které je momentálně zaměřena Strategie cestovního ruchu města Plzně. V úvodní části jsou definovány hlavní pojmy související s definicí a významem značky, budování image značky, ale je zde uvedena i charakteristika industriálního a paměťového turismu. Praktická část práce je založena na dotazníkovém šetření. Hlavním cílem je ukázat povědomí návštěvníku o současné značce města Plzně a jak celkově destinaci vnímají.cze
dc.format84 stran (137 259 znaků)
dc.format84 stran (137 259 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectimage destinacecze
dc.subjectznačka destinacecze
dc.subjectpozice značkycze
dc.subjectbranding destinacecze
dc.subjectindustriální turismuscze
dc.subjectpaměťový turismuscze
dc.subjectměsto Plzeňcze
dc.subjectimage of the destinationeng
dc.subjectbrand of the destinationeng
dc.subjectbrand positioneng
dc.subjectbranding of the destinationeng
dc.subjectindustrial tourismeng
dc.subjectremembrance tourismeng
dc.subjectCity of Pilseneng
dc.titleZnačka destinace jako součást destinační imagecze
dc.title.alternativeBrand of the Destination as a part of the Destination Imageeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56963
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focused on how the city of Pilsen is perceived as a tourist destination and how the city brand is written in the minds of visitors. This work also specifically focuses on industrial and remembrance tourism, which is currently focused on the Tourism Strategy of the city of Pilsen. The introductory part defines the main concepts related to the definition and meaning of the brand, building the image of the brand, but there is also a description of industrial and remembrance tourism. The practical part of the work is based on a questionnaire survey. The main goal is to show the visitor's awareness of the current brand of the city of Pilsen and how they generally perceive the destination.eng
dc.date.accepted2020-07-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam