• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Moderní marketingová komunikace vybraného města v oblasti cestovního ruchu

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (3.633Mb)
    Posudek vedoucího práce (19.27Kb)
    Posudek oponenta práce (17.15Kb)
    Průběh obhajoby práce (165.5Kb)
    Datum
    2020
    Autor
    Vargová, Lucie
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Hlavním cílem práce bylo identifikovat a zhodnotit nástroje marketingové komunikace destinace České Budějovice a v návaznosti na to, navrhnout změny vedoucí k jejímu zlepšení. Součástí práce byl smíšený výzkum, který byl využit pro kombinaci výhod obou přístupů, jak kvalitativního, tak i kvantitativního. Kvalitativní výzkum byl zaměřený na současný stav marketingové komunikace města a vzájemnou spolupráci města se stakeholders. Kvantitativní výzkum zkoumal spokojenost turistů a rezidentů s marketingovou komunikací města. Nakonec byly srovnávány vybrané moderní nástroje marketingové komunikace mezi městy České Budějovice, Brno a Plzeň. Dle výsledků výzkumu a nastudované literatury byla zpracována návrhová část. Ta obsahovala implementaci moderních trendů marketingové komunikace do komunikačního mixu destinace. Tyto návrhy měly vést zejména k ucelení marketingové komunikace, její optimalizaci a inovaci ve smyslu využití dostupných moderních nástrojů a technologií. Zároveň by mohly být uplatněny v koncepčních dokumentech týkajících se rozvoje cestovního ruchu. Destinace by díky nim mohla zvýšit povědomí široké veřejnosti o své atraktivitě, oslovit nové potenciální návštěvníky a lépe uspokojit komunikační potřeby rezidentů, turistů a místních podnikatelů.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41997
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV