Marketing a obchodní modely v online sociální síti
Abstrakt
Diplomová práce se zajímá marketingem na online sociální síti.
Teoretická část se věnuje historii marketingu obecně a tyto znalosti dále prohlubuje principy, které se v oblasti online marketingu objevují dnes. Pozornost je věnována i obecné odpovědnosti společnosti jako celku na sociálních sítích.
Praktická část se zabývá konkrétními ukázkovými modely, které v současné době fungují na sociálních sítích. Jedním z modelů je profil, který je zaměřený na lokálních podnikatele v době pandemie viru Co-VID19, v momentech, kdy byl zakázaný volný pohyb osob a s tím zároveň přišlo i značné omezení pro podnikatelé.
Druhým z modelů je podnikatelský záměr, který směřuje na propagaci cestování po kraji jižních Čech pomocí sociálních profilů na Facebooku a Instagramu.
Pozornost je věnována odlišnostem mezi jednotlivými sociálnímí sitěmi, algoritmizaci sociálních sítí a dále se zabývá tvorbou kampaně na podporu budování obecného povědomí o značce jako takové.