Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvec, Roman
dc.contributor.authorBlüml, Kristýna
dc.date.accessioned2024-03-12T06:55:49Z
dc.date.available2024-03-12T06:55:49Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42020
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit současný stav marketingových aktivit ve vybraném podniku a navrhnout pro něj marketingový plán pro další období. Práce vychází z potřebných analýz a předkládá návrh řešení v podobě nových nebo upravených marketingových aktivit.cze
dc.format92
dc.format92
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectexpanzecze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectexpansioneng
dc.titleMarketingový plán vybraného podnikucze
dc.title.alternativeMarketing plan of a chosen companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag59164
dc.description.abstract-translatedThe subject of the diploma thesis is to analyze and evaluate the current state of marketing activities in a chosen company and to propose a marketing plan for the next period. The work is based on the necessary analyzes and presents a proposal with a solution in the form of new or modified marketing activities.eng
dc.date.accepted2020-10-16
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam