Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorHnízdilová, Eliška
dc.date.accessioned2024-03-12T06:56:04Z
dc.date.available2024-03-12T06:56:04Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42042
dc.description.abstractTéma diplomové práce je spokojenost zákazníků vybrané firmy. Spokojenost zákazníků byla zkoumána na trhu zemědělské techniky, konkrétně ve firmě Garnea a.s. První částí práce byla literární rešerše, ve které proběhlo studium odborné literatury na toto téma. Hlavní část literární rešerše byla zaměřena na spotřební chování, speciálně na chování spotřebitelů na trzích. Dále bylo popsáno zemědělství v České republice a trh zemědělské techniky. Základem pro praktickou část bylo dotazníkové šetření, které zkoumalo spokojenost zákazníků vybrané společnosti. Pro úplnost byl doplněn strukturovaný rozhovor s ředitelem společnosti. Následně byla provedena shluková analýza na základě otázky číslo tři: "Co vás ovlivňuje při výběru značky zemědělské techniky?" z dotazníkového šetření, která byla použita v analýze a byly stanoveny dva segmenty. První byl stanoven dle technických parametrů stroje, kvality a rychlosti servisu a kvality strojů, druhý byl stanoven podle mediální prezentace značky a prezentace firmy na veletrzích. Tyto dva segmenty sloužily pro vytvoření návrhů a doporučení.cze
dc.format68 s.
dc.format68 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectZemědělstvícze
dc.subjectTraktorcze
dc.subjectSpotřební chovánícze
dc.subjectSpokojenost zákazníkůcze
dc.subjectServisní aplikacecze
dc.subjectInteraktivní vybavenícze
dc.subjectAgricultureeng
dc.subjectTractoreng
dc.subjectConsumer behavioreng
dc.subjectCustomer satisfactioneng
dc.subjectServis appeng
dc.subjectInteractive facilityeng
dc.titleSpokojenost zákazníků vybrané firmycze
dc.title.alternativeCustomer satisfaction in chosen companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag60317
dc.description.abstract-translatedThis diploma theses elaborate customer satisfaction in chosen company. First part of this work was about studying literature in this thema. The main chapter of literary researche was consumer behavior and specifically how the consumers behave on markets. Than, it was necesary to write about agriculture in Czech Republic. The base of practical part was questionnaire survey, which examined customer satisfaction to chosen company. The second main section of practicas part on this thesis was specialised question witch examined customer preference "Which parameters you chose when you decide to buy tractor?" Two segments are based on quality of tractors aftersale service and medial presentation of brand and exhibitions and fairs. At the end of this diploma thesis are proposed two recommendation how to get better customer satisfaction.eng
dc.date.accepted2020-07-15
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam