Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKřivancová, Michaela
dc.contributor.authorMacháčková, Věra
dc.date.accessioned2024-03-12T07:08:28Z
dc.date.available2024-03-12T07:08:28Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-07-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42113
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na analýzu českých reklam a jejím cílem bude ukázat, jaký obraz přinášejí reklamní texty o ženě a jejích rolích ve společnosti. Analyzován bude nejen jazykový materiál, ale také obrazové složky těchto druhů komunikátů. V teoretické části prácebude představen styl reklamy ainzerce, typy reklam akoncept stereotypu v rámci etnolingvistických přístupů. Praktická část práce pak bude založena na excerpcích reklam, v nichž je hlavním aktérem, nebo naopak objektem žena, a na jejich základě pak bude představeno stereotypové vnímání ženy v české společnosti.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmédiacze
dc.subjectčasopisycze
dc.subjectreklamycze
dc.subjectgendercze
dc.subjectženycze
dc.subjectstereotypycze
dc.subjectmediaeng
dc.subjectmagazineseng
dc.subjectadvertisementeng
dc.subjectgendereng
dc.subjectwomeneng
dc.subjectstereotypeseng
dc.titleObraz ženy v české reklaměcze
dc.title.alternativeWoman's Image in Czech Advertisementeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58540
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on the analysis of Czech advertisements and its aim is to show the image of advertising texts about women and their roles in society. Not only the linguistic material, but also the pictorial components of these types of communication will be analyzed. In the theoretical part of the thesis, types and the style of advertising and the concept of stereotype in ethnolinguistic approaches will be introduced. The practical part of the thesis will be based on excerpts of advertisements in which a woman is the main actor or, on the other hand, the stereotypical perception of a woman in Czech society.eng
dc.date.accepted2020-09-01
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineBohemistikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFranta, David


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam