Využití sociálních sítí k propagaci České republiky organizací CzechTourism
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce je analyzovat, jakým způsobem organizace CzechTourism vyu-žívá k propagaci České republiky sociální sítě, a nabídnout případná další využití do bu-doucna v souladu s jejich vývojem.
Za tímto účelem jsou v teoretické části popsány základní pojmy vztahující se k marketingové oblasti, s důrazem na propagaci produktu v rámci sociálních sítí. V praktické části bakalářské práce je představena samotná organizace CzechTourism a hlavní informace o ní, především její vznik, cíle, poslání a marketingový plán. Dále se práce zaměřuje na ana-lýzu třech sociálních sítí, na kterých se tato organizace prezentuje. Součástí práce je dotaz-níkové šetření, jehož záměrem je zjistit, jakou hrají roli sociální sítě u zahraniční veřejnosti při cestování, a jaké mají povědomí o organizaci CzechTourism. Na základě zjištěných po-znatků je zhodnocena celková aktivita CzechTourism na daných sítích, a následně jsou vy-tvořeny návrhy na jejich další využití do budoucna
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Potenciál Guerilla marketingu
Havlíková, Monika (Jihočeská univerzita, 2020)Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to ... -
Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo
Jirovská, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných ... -
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ...