dc.contributor.advisor | Prošková, Alena | |
dc.contributor.author | Kučerová, Alžběta | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:08:50Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:08:50Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42163 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá obrazovou složkou v učebnicích anglického jazyka. V teoretické části je představen přehled základních typů a funkcí vizuálních prostředků a zároveň i přehled čtyř vyučovacích metod, jejich vývoj, principy, na kterých jsou založeny, a techniky, které využívají při výuce. Na základě poznatků z teoretické části jsou analyzovány čtyři učebnice, přičemž každá z nich odpovídá jedné vyučovací metodě zmíněné v teoretické části. U každé učebnice jsou doložené typické příklady využití vizuálních prostředků. Cílem této práce je zjistit, nakolik jsou jednotlivé způsoby práce s obrazovým materiálem přínosné v rámci současné podoby výuky cizích jazyků. | cze |
dc.format | 64 s. (112 314 znaků) | |
dc.format | 64 s. (112 314 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | učebnice | cze |
dc.subject | vizuální prostředky | cze |
dc.subject | výukové metody | cze |
dc.subject | funkce vizuálních prostředků | cze |
dc.subject | typy vizuálních prostředků | cze |
dc.subject | obrázek | cze |
dc.subject | textbook | eng |
dc.subject | visual components | eng |
dc.subject | language teaching methods | eng |
dc.subject | functions of visual components | eng |
dc.subject | types of visual components | eng |
dc.subject | picture | eng |
dc.title | DIACHRONNÍ POHLED NA ROLI OBRAZOVÉHO MATERIÁLU V UČEBNICÍCH A VÝUKOVÝCH METODÁCH PRO ANGLICKÝ JAZYK | cze |
dc.title.alternative | The Role of Visual Components in English Language Teaching Textbooks and in Teaching Methods from Diachronic Point of View | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 59942 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis is concerned with visual components in English language teaching textbooks. The theoretical part presents basic types and functions of visual components and also deals with four language teaching methods, their development, principles that they are based on and techniques which are used during lessons. On the basis of findings from the theoretical part there are analysed four books. Each of them corresponds with one of the language teaching methods mentioned in the theoretical part. The analyses are supported with typical visual components from the textbook. The goal of this thesis is to evaluate to what extent is the typical usage of visual components from each method beneficial for teaching languages nowadays. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-18 | |
dc.description.department | Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Anglický jazyk a literatura - Německý jazyk a literatura | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Filologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Lohrová, Helena | |