Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProšková, Alena
dc.contributor.authorKučerová, Alžběta
dc.date.accessioned2024-03-12T07:08:50Z
dc.date.available2024-03-12T07:08:50Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42163
dc.description.abstractTato práce se zabývá obrazovou složkou v učebnicích anglického jazyka. V teoretické části je představen přehled základních typů a funkcí vizuálních prostředků a zároveň i přehled čtyř vyučovacích metod, jejich vývoj, principy, na kterých jsou založeny, a techniky, které využívají při výuce. Na základě poznatků z teoretické části jsou analyzovány čtyři učebnice, přičemž každá z nich odpovídá jedné vyučovací metodě zmíněné v teoretické části. U každé učebnice jsou doložené typické příklady využití vizuálních prostředků. Cílem této práce je zjistit, nakolik jsou jednotlivé způsoby práce s obrazovým materiálem přínosné v rámci současné podoby výuky cizích jazyků.cze
dc.format64 s. (112 314 znaků)
dc.format64 s. (112 314 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectučebnicecze
dc.subjectvizuální prostředkycze
dc.subjectvýukové metodycze
dc.subjectfunkce vizuálních prostředkůcze
dc.subjecttypy vizuálních prostředkůcze
dc.subjectobrázekcze
dc.subjecttextbookeng
dc.subjectvisual componentseng
dc.subjectlanguage teaching methodseng
dc.subjectfunctions of visual componentseng
dc.subjecttypes of visual componentseng
dc.subjectpictureeng
dc.titleDIACHRONNÍ POHLED NA ROLI OBRAZOVÉHO MATERIÁLU V UČEBNICÍCH A VÝUKOVÝCH METODÁCH PRO ANGLICKÝ JAZYKcze
dc.title.alternativeThe Role of Visual Components in English Language Teaching Textbooks and in Teaching Methods from Diachronic Point of Vieweng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59942
dc.description.abstract-translatedThis thesis is concerned with visual components in English language teaching textbooks. The theoretical part presents basic types and functions of visual components and also deals with four language teaching methods, their development, principles that they are based on and techniques which are used during lessons. On the basis of findings from the theoretical part there are analysed four books. Each of them corresponds with one of the language teaching methods mentioned in the theoretical part. The analyses are supported with typical visual components from the textbook. The goal of this thesis is to evaluate to what extent is the typical usage of visual components from each method beneficial for teaching languages nowadays.eng
dc.date.accepted2020-06-18
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk a literatura - Německý jazyk a literaturacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLohrová, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam