Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProšková, Alena
dc.contributor.authorJančíková, Karolína
dc.date.accessioned2024-03-12T07:09:15Z
dc.date.available2024-03-12T07:09:15Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2019-12-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42180
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje tématu výuky jazykově nadaných žáků v heterogenních skupinách na středních školách v České republice. V teoretické části práce nejprve představíme problematiku heterogenity a její různé druhy. Poté vymezíme klíčové koncepty nadání a jazykového nadání. Následně se budeme věnovat otázce identifikace nadaných žáků a nastíníme jejich možné charakteristiky. Ve druhé polovině teoretické části se zabýváme různými možnostmi diferenciace ve vyučování. Ty budou doplněny o četné konkrétní příklady vhodného přístupu k jazykově nadaným žákům v hodinách cizího jazyka v heterogenní skupině. Na závěr se budeme také zabývat psychologickými, sociálními a vzdělávacími potížemi, které mohou u nadaných žáků nastat.\\ Praktická část bude sloužit k ověření poznatků z teoretického výzkumu a k zodpovězení výzkumných otázek pomocí dotazníků. Dotazníky se zaměřují na současnou situaci jazykově nadaných žáků v běžných hodinách cizího jazyka na českých středních školách.\\ Praktická část bude sloužit k ověření poznatků z teoretického výzkumu a k zodpovězení výzkumných otázek pomocí dotazníků. Dotazníky se zaměřují na současnou situaci jazykově nadaných žáků v běžných hodinách cizího jazyka na českých středních školách.cze
dc.language.isofr
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVýuka cizích jazykůcze
dc.subjectnadaný žák střední školycze
dc.subjectjazykové nadánícze
dc.subjectheterogenní skupinacze
dc.subjectdiferenciacecze
dc.subjectindividualizacecze
dc.subjectForeign language teachingeng
dc.subjecthigh school gifted studenteng
dc.subjectlinguistically gifted studenteng
dc.subjectheterogeneous groupeng
dc.subjectdifferentiationeng
dc.subjectindividualisationeng
dc.titleProblematika výuky cizích jazyků v heterogenních skupinách na středních školách - práce s nadanými žákycze
dc.title.alternativeTeaching Foreign Languages in Heterogeneous Classes at High Schools - Working with Talented and Gifted Learnerseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49441
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the teaching of languages in the case of gifted students in heterogenous groups in secondary schools in Czech Republic. The theoretical part of the thesis will first introduce the topic of heterogeneity and its different kinds. It will then move onto defining the key concepts of giftedness and specifically linguistic giftedness. The thesis will tackle the issue of the identification of gifted students and will present their possible characteristics. The second section of the theoretical part revolves around teaching differentiation and its various possibilities, which will be illustrated with concrete examples of approaches relevant to students gifted in languages during language classes in heterogenous groups. A further section also deals with the psychological, social and educational difficulties, which these students may have to face.\\ The practical part of the thesis will aim to verify the findings of the theoretical research and answer the research questions through questionnaires surveying the current situation of gifted students in language classes in Czech secondary schools.\\eng
dc.date.accepted2020-01-27
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk a literatura - Francouzský jazykcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRadimská, Jitka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam