Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKusová, Jana
dc.contributor.authorVybíralová, Veronika
dc.date.accessioned2024-03-12T07:30:22Z
dc.date.available2024-03-12T07:30:22Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-07-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42253
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá výukou němčiny jako cizího jazyka po angličtině v oblasti větné skladby. Teoretická část vychází ze základní odborné literatury a je zaměřena na prezentaci základů německé a anglické syntaxe, přičemž jsou zohledněny odlišnosti v obou jazycích. Empirická část zahrnuje analýzu učebnic německého jazyka na úrovni A1, jež se soustředí na prezentaci syntaktických jevů, ve kterých žáci kvůli odlišnostem obou jazyků často chybují. Poté jsou na základě výzkumu určeny základní syntaktické chyby a navržena případná řešení a cvičení pro práci s těmito syntaktickými jevy. Cílem práce je provést analýzu učebnic, vlastní výzkum a navrhnout řešení ve výuce němčiny jako cizího jazyka po angličtině v oblasti větné skladby.cze
dc.format109 s. (179 096 znaků).
dc.format109 s. (179 096 znaků).
dc.language.isode
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectněmčinacze
dc.subjectangličtinacze
dc.subjectsyntaxcze
dc.subjectvlivcze
dc.subjectučebnicecze
dc.subjectGermaneng
dc.subjectEnglisheng
dc.subjectsyntaxeng
dc.subjectinfluenceeng
dc.subjecttextbookseng
dc.titleDeutsch-nach-Englisch-Unterricht im Bereich der Syntaxcze
dc.title.alternativeLearning German After English in the Field of Syntaxeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52691
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the teaching of German as a foreign language after English in the field of sentence structure. The theoretical part is based on the basic literature and it is focused on the presentation of the basics of German and English syntax, considering the differences in both languages. The empirical part covers an analysis of German language textbooks at the A1 level, which focuses on the presentation of syntactic phenomena in which students often make mistakes due to the differences between these two languages. Subsequently, based on the research, the basic syntactic errors are determined and possible solutions and exercises for working with these syntactic phenomena are proposed. The aim of the thesis is to carry out the analysis of textbooks, own research and suggest solutions in teaching German as a foreign language after English in the field of syntax.eng
dc.date.accepted2020-09-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-NJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam