dc.contributor.advisor | Kusová, Jana | |
dc.contributor.author | Vybíralová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:30:22Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:30:22Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-07-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42253 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá výukou němčiny jako cizího jazyka po angličtině v oblasti větné skladby.
Teoretická část vychází ze základní odborné literatury a je zaměřena na prezentaci základů německé a anglické syntaxe, přičemž jsou zohledněny odlišnosti v obou jazycích. Empirická část zahrnuje analýzu učebnic německého jazyka na úrovni A1, jež se soustředí na prezentaci syntaktických jevů, ve kterých žáci kvůli odlišnostem obou jazyků často chybují. Poté jsou na základě výzkumu určeny základní syntaktické chyby a navržena případná řešení a cvičení pro práci s těmito syntaktickými jevy.
Cílem práce je provést analýzu učebnic, vlastní výzkum a navrhnout řešení ve výuce němčiny jako cizího jazyka po angličtině v oblasti větné skladby. | cze |
dc.format | 109 s. (179 096 znaků). | |
dc.format | 109 s. (179 096 znaků). | |
dc.language.iso | de | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | němčina | cze |
dc.subject | angličtina | cze |
dc.subject | syntax | cze |
dc.subject | vliv | cze |
dc.subject | učebnice | cze |
dc.subject | German | eng |
dc.subject | English | eng |
dc.subject | syntax | eng |
dc.subject | influence | eng |
dc.subject | textbooks | eng |
dc.title | Deutsch-nach-Englisch-Unterricht im Bereich der Syntax | cze |
dc.title.alternative | Learning German After English in the Field of Syntax | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 52691 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with the teaching of German as a foreign language after English in the field of sentence structure.
The theoretical part is based on the basic literature and it is focused on the presentation of the basics of German and English syntax, considering the differences in both languages. The empirical part covers an analysis of German language textbooks at the A1 level, which focuses on the presentation of syntactic phenomena in which students often make mistakes due to the differences between these two languages. Subsequently, based on the research, the basic syntactic errors are determined and possible solutions and exercises for working with these syntactic phenomena are proposed.
The aim of the thesis is to carry out the analysis of textbooks, own research and suggest solutions in teaching German as a foreign language after English in the field of syntax. | eng |
dc.date.accepted | 2020-09-03 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJn-NJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |