Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorNěmcová, Michaela
dc.date.accessioned2024-03-12T07:30:23Z
dc.date.available2024-03-12T07:30:23Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-01-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42255
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje zmapování přestávek na prvním stupni ZŠ z pohledu vytváření vztahů mezi dětmi a mezi dětmi a učitelem. V teoretické části je popsáno základní pojetí prvního stupně ZŠ, socializace v mladším školním věku, problematika zahájení školní docházky a vnímání přestávek mezi vyučovacími hodinami v odborné literatuře českých i zahraničních autorů. Praktická část byla realizovaná formou pozorování, řízených rozhovorů s dětmi i učiteli a dotazníku s rodiči. Data získaná tímto výzkumem jsou použita ke zmapování činností dětí a pedagogů o přestávkách a vytváření vztahů během přestávek.cze
dc.format75 s. (126 060 znaků)
dc.format75 s. (126 060 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpřestávkycze
dc.subjectprimární vzdělávánícze
dc.subjectžákcze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectvztahcze
dc.subjectschool breakseng
dc.subjectprimary educationeng
dc.subjectschoolchildeng
dc.subjectteachereng
dc.titlePřestávky jako potenciál pro vytváření vztahů v 1. třídě ZŠcze
dc.title.alternativeBreaks as a potential for creating relationships in 1. grade in primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52698
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with charting building relationships between children and between children and teachers during school breaks in the first grade of elementary school. The theoretical part describes conception of elementary school, socialization in younger school age, the issue with starting school attendance and perception of school breaks in Czech and foreign literature. The practical part of the thesis was realized by observation, structured interviews with children and teachers and by survey with parents. The obtained data are used to chart activities of children and teachers during school breaks and building relationships during school breaks.eng
dc.date.accepted2020-02-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeGarabiková Pártlová, Margareta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam