Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorNovotný, Kryštof
dc.date.accessioned2024-03-12T07:30:28Z
dc.date.available2024-03-12T07:30:28Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42263
dc.description.abstractAnotace Tématem této diplomové práce je využití her a soutěží ve výuce anglického jazyka na 1.stupni ZŠ. Cílem diplomové práce je charakteristika role hry ve výuce anglického jazyka a její možné využití za účelem rozvoje klíčových řečových dovedností. Teoretická část se zabývá psychologickou charakteristikou mladšího školního věku, dále pak teorií hry a vývojovými stádii dětské hry. Vposledním díle teoretické části práce popisuje jednotlivé druhy didaktických her. Praktická část se skládá ze dvou částí. Stěžejní první část předkládá didaktické hry, které jsou řádně komentovány zhlediska všeobecně vzdělávacích i jazykových cílů. Každá takto připravená hra byla začleněna do výuky a vzávěru je reflektována z pohledu její efektivity. Druhá kapitola v praktické části práce představuje výsledky výzkumu, provedeného formou řízeného rozhovoru s vyučujícími anglického jazyka na prvním stupni základní školy, zabývajícího se jejich zkušenostmi svyužitím her v hodinách anglického jazyka.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthrycze
dc.subjectsoutěžecze
dc.subjectprvní stupeňcze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectmetodycze
dc.subjecteslcze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectreflexe výukycze
dc.subjectontogenezecze
dc.subjectorganizace třídycze
dc.subjectgameseng
dc.subjectcompetitionseng
dc.subjectfirst gradeeng
dc.subjectelementary schooleng
dc.subjectmethodseng
dc.subjectesleng
dc.subjectresearcheng
dc.subjectreflection of teachingeng
dc.subjectontogenyeng
dc.subjectclass managementeng
dc.titleVyužití her a soutěží ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeUsing games and contests in English language teaching at elementary school level.eng
dc.title.alternativeVyužití her a soutěží ve výuce anglického jazyka na 1.stupni ZŠ.cze
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52750
dc.description.abstract-translatedAbstract This Diploma Thesis deals with using games and competitions in teaching of English for the first level of primary schools. The aim of the thesis is to characterize the role of the game in English language teaching and its possible use in order to develop key language skills. The theoretical part deals with the psychological characteristics of the younger school age, then the theory of play and the developmental stages of children's play. In the last part of the thesis, there are described the different types of didactic games. The practical part consists of two parts. The first part presents didactic games, that are properly commented in terms of general educational and language objectives. Each of them was taught and reflected in terms of its effectiveness. The second chapter of the practical part presents the results of the research, which was conducted in the form of a guided interview with English language teachers at the elementary school, dealing with their experience in using English language lessons at primary school.eng
dc.date.accepted2020-06-09
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam