dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Rytych, Matěj | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:30:35Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:30:35Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-07-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42271 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zaměřuje na hraní počítačových videoher jakožto
na volnočasovou aktivitu provozovanou v digitálním prostředí, které poskytuje vhodné podmínky pro osvojování anglického jazyka a nabývání dalších, nejazykových vědomostí a kompetencí. V teoretické části práce je vymezen proces osvojování druhých jazyků, popsána struktura videoher a představen dosavadně provedený akademický výzkum o vzdělávacím potenciálu videoher. Praktická část práce je realizována formou polostrukturovaných rozhovorů vedených s pokročilými uživateli anglického jazyka na téma vzdělávacích přínosů nabytých hraním videoher a možnosti implementace komerčních videoher do klasické školní výuky. | cze |
dc.format | 105 | |
dc.format | 105 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | anglický jazyk | cze |
dc.subject | počítačové hry | cze |
dc.subject | osvojování druhých jazyků | cze |
dc.subject | vzdělávací potenciál komerčních videoher | cze |
dc.subject | English language | eng |
dc.subject | computer games | eng |
dc.subject | second language acquisition | eng |
dc.subject | educational potential of commercial video games | eng |
dc.title | Podpora osvojování anglického jazyka pomocí počítačových her | cze |
dc.title.alternative | Supporting language acquisition through computer games | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 52791 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis focuses on the playing of computer games as a free time activity that is carried out in a digital environment that provides suitable conditions for acquisition of the English language and other non-linguistic knowledge or competencies. The theoretical part of the thesis is dedicated to the definition of a second language acquisition process, description of a video game structure and presentation of a concurrent academic research conducted on the educational potential of video games. The practical part of the work is realized through the semi-structured interviews led with advanced users of the English language on the topic of educational benefits gained from playing video games and the possibility of implementing commercial video games into traditional school lessons. | eng |
dc.date.accepted | 2020-08-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |