Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorRytych, Matěj
dc.date.accessioned2024-03-12T07:30:35Z
dc.date.available2024-03-12T07:30:35Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-07-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42271
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na hraní počítačových videoher jakožto na volnočasovou aktivitu provozovanou v digitálním prostředí, které poskytuje vhodné podmínky pro osvojování anglického jazyka a nabývání dalších, nejazykových vědomostí a kompetencí. V teoretické části práce je vymezen proces osvojování druhých jazyků, popsána struktura videoher a představen dosavadně provedený akademický výzkum o vzdělávacím potenciálu videoher. Praktická část práce je realizována formou polostrukturovaných rozhovorů vedených s pokročilými uživateli anglického jazyka na téma vzdělávacích přínosů nabytých hraním videoher a možnosti implementace komerčních videoher do klasické školní výuky.cze
dc.format105
dc.format105
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectanglický jazykcze
dc.subjectpočítačové hrycze
dc.subjectosvojování druhých jazykůcze
dc.subjectvzdělávací potenciál komerčních videohercze
dc.subjectEnglish languageeng
dc.subjectcomputer gameseng
dc.subjectsecond language acquisitioneng
dc.subjecteducational potential of commercial video gameseng
dc.titlePodpora osvojování anglického jazyka pomocí počítačových hercze
dc.title.alternativeSupporting language acquisition through computer gameseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52791
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the playing of computer games as a free time activity that is carried out in a digital environment that provides suitable conditions for acquisition of the English language and other non-linguistic knowledge or competencies. The theoretical part of the thesis is dedicated to the definition of a second language acquisition process, description of a video game structure and presentation of a concurrent academic research conducted on the educational potential of video games. The practical part of the work is realized through the semi-structured interviews led with advanced users of the English language on the topic of educational benefits gained from playing video games and the possibility of implementing commercial video games into traditional school lessons.eng
dc.date.accepted2020-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam