Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKřivancová, Michaela
dc.contributor.authorValeš, Zbyněk
dc.date.accessioned2024-03-12T07:30:35Z
dc.date.available2024-03-12T07:30:35Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2019-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42272
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tematickým vymezením subžánrů punkové hudby a jejich porovnáním. V teoretická části této práce bude vymezen pojem kultura a několik dalších vybraných pojmů. Dále bude definována subkultura jako teoretický celek, přičemž následovat bude historický podklad pro samotnou subkulturu punku. Teoretická část se navíc věnuje vztahu punkové hudby k levicovému extremismu a nastíní i počátky punkové hudby v Československu a České republice. Praktická část je založena na rozhovorech s interprety, z nichž tři vybrané rozhovory představí. Práce dále vymezí samotné subžánry a za pomoci příkladů z textů vytyčí jejich tematickou náplň. Tyto subžánry následně na jejich tematické rovině porovná a vymezí témata společná všem subžánrům.cze
dc.format106
dc.format106
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPunková hudbacze
dc.subjectpunkcze
dc.subjectsubžánrcze
dc.subjectsubkulturacze
dc.subjecttematické porovnánícze
dc.subjectPunk musiceng
dc.subjectpunkeng
dc.subjectsubgenreeng
dc.subjectsubcultureeng
dc.subjectthematic comparisoneng
dc.titlePorovnání subžánrů punkové hudbycze
dc.title.alternativeComparison of punk music subgenreseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52793
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the thematic definition of subgenres of punk music and their comparison. Theoretical part consists of the definition of the concept of culture and several other selected terms. A subculture will be defined as a theoretical unit, which is followed by a historical basis for the punk subculture itself. In addition, the theoretical part deals with the relationship of punk music to left-wing extremism and outlines the beginnings of punk music in Czechoslovakia and the Czech Republic. The practical part is based on interviews with interpreters, of which three selected interviews are presented. The thesis also defines the subgenres themselves and defines their thematic content. These subgenres are then compared at their thematic level and the themes common to all sub-genres are defined.eng
dc.date.accepted2020-01-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-NJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJanečka, Martin


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam