dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Zvoníčková, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:30:36Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:30:36Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42274 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá tématem externích faktorů ovlivňujících výuku anglického jazyka. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definicemi jednotlivých externích faktorů, se kterými se můžeme při výuce setkat. Dále zde nalezneme důsledky, které tyto externí faktory mohou mít, a také to, jak s nimi pracovat.
Na základě teoretické části studentka vykoná polostrukturované rozhovory s pedagogy anglického jazyka. Budou se týkat externích faktorů, které je ovlivnily během jejich studia a také faktorů, které působí na jejich žáky. | cze |
dc.format | 78 s. | |
dc.format | 78 s. | |
dc.language.iso | eng | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | anglický jazyk | cze |
dc.subject | externí faktory | cze |
dc.subject | edukace | cze |
dc.subject | učení cizího jazyka | cze |
dc.subject | cizí jazyk | cze |
dc.subject | English | eng |
dc.subject | external factors | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | second language acquisition | eng |
dc.subject | foreign language | eng |
dc.title | Externí faktory ovlivňující učení se anglickému jazyku | cze |
dc.title.alternative | External factors influencing learning of English | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 52816 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with external factors influencing learning of English. The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part gives definition of each factor which can occur during English learning. It deals with its consequences and offers ways of managing them.
The practical part constists of semi-structured interviews with English teachers. Attention is focused on factors which influenced them during their English studies and on external factors which have impact on their pupils. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-09 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |