dc.contributor.advisor | Šimková, Ivana | |
dc.contributor.author | Dierzé, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:30:42Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:30:42Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42279 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na problematiku slovních druhů v didaktice českého jazyka na 1. stupni základní školy. Práce má část teoretickou a praktickou.
Teoretická část práce vysvětluje zejména pojem a význam slovních druhů, metodiku osvojování slovních druhů a možná úskalí při výuce slovních druhů na 1. stupni základní školy. Praktická část práce obsahuje analýzu učebnic českého jazyka pro 2. - 5. ročník vybraných nakladatelství. Práce se také zabývá nejčastějšími problémy, se kterými se učitelé setkávají při zprostředkování učiva o slovních druzích. V závěru jsou obsaženy možné osvědčené náměty a aktivity vhodné pro výuku slovních druhů. | cze |
dc.format | 84 s. | |
dc.format | 84 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | slovní druhy | cze |
dc.subject | didaktika českého jazyka | cze |
dc.subject | 1. stupeň základní školy | cze |
dc.subject | učebnice českého jazyka | cze |
dc.subject | word classes | eng |
dc.subject | teaching methodology of Czech language | eng |
dc.subject | primary school | eng |
dc.subject | textbooks of Czech language | eng |
dc.title | Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Word Classes in the Czech Language Teaching Methodology for Primary School | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 52841 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis focuses on word classes in the Czech language teaching methodology for primary school. The thesis consists of two parts - the theoretical one and the practical one. The theoretical part explains the concept and meaning of word classes and introduces methods facilitating the acquisition of word classes by younger students. It also highlights possible difficulties associated with teaching this topic. The practical part analyses several sets of primary school textbooks and describes the most frequent difficulties teachers encounter while teaching word classes. At the end there are several recommendations and suggestions which may facilitate the learning of word classes by children. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-09 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Nohavová, Gabriela | |