Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorDierzé, Lenka
dc.date.accessioned2024-03-12T07:30:42Z
dc.date.available2024-03-12T07:30:42Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42279
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na problematiku slovních druhů v didaktice českého jazyka na 1. stupni základní školy. Práce má část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce vysvětluje zejména pojem a význam slovních druhů, metodiku osvojování slovních druhů a možná úskalí při výuce slovních druhů na 1. stupni základní školy. Praktická část práce obsahuje analýzu učebnic českého jazyka pro 2. - 5. ročník vybraných nakladatelství. Práce se také zabývá nejčastějšími problémy, se kterými se učitelé setkávají při zprostředkování učiva o slovních druzích. V závěru jsou obsaženy možné osvědčené náměty a aktivity vhodné pro výuku slovních druhů.cze
dc.format84 s.
dc.format84 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectslovní druhycze
dc.subjectdidaktika českého jazykacze
dc.subject1. stupeň základní školycze
dc.subjectučebnice českého jazykacze
dc.subjectword classeseng
dc.subjectteaching methodology of Czech languageeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjecttextbooks of Czech languageeng
dc.titleSlovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeWord Classes in the Czech Language Teaching Methodology for Primary Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52841
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on word classes in the Czech language teaching methodology for primary school. The thesis consists of two parts - the theoretical one and the practical one. The theoretical part explains the concept and meaning of word classes and introduces methods facilitating the acquisition of word classes by younger students. It also highlights possible difficulties associated with teaching this topic. The practical part analyses several sets of primary school textbooks and describes the most frequent difficulties teachers encounter while teaching word classes. At the end there are several recommendations and suggestions which may facilitate the learning of word classes by children.eng
dc.date.accepted2020-06-09
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNohavová, Gabriela


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam