Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorKokešová, Lucie
dc.date.accessioned2024-03-12T07:30:43Z
dc.date.available2024-03-12T07:30:43Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-07-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42281
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním. Právě problematika inkluzivního vzdělávání představuje v současnosti stále velmi diskutované téma, a to jak mezi laickou veřejností, tak i mezi pedagogy. Hlavním cílem této práce je tedy zjistit, jaké jsou postoje pedagogů působících na základních školách ke společnému vzdělávání - jak moc se cítí býti připraveni a vzděláni a jaké jsou jejich zkušenosti. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické rovině jsou přiblíženy základní pojmy týkající se inkluze, legislativy či žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Praktickou část pak tvoří výzkum realizovaný prostřednictvím smíšeného výzkumného designu (dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory). Na základě získaných dat jsou pak veškeré výsledky analyzovány a okomentovány.cze
dc.format112 s. (172 417 tnaků)
dc.format112 s. (172 417 tnaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícze
dc.subjectpodpůrná opatřenícze
dc.subjectžák se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectinclusive educationeng
dc.subjectsupport measureseng
dc.subjectpupil with special educational needseng
dc.titlePostoje učitelů k inkluzivnímu vzdělávánícze
dc.title.alternativeTeachers' opinions about inclusive educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52874
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with inclusive education. It is the issue of inclusive education that is still a much-discussed topic at present, both among the general public and among educators. The main goal of this work is to find out what are the attitudes of teachers working in primary schools to joint education - how much they feel prepared and educated and what their experience is. The work is divided into theoretical and practical part. At the theoretical level, the basic concepts related to inclusion, legislation or a pupil with special educational needs are described. The practical part consists of a research carried out through mixed research design (questionnaire survey and in-depth interviews). Based on the obtained data, all results are then analyzed and commented.eng
dc.date.accepted2020-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKrninský, Luboš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam