dc.contributor.advisor | Vaněčková, Olga | |
dc.contributor.author | Kokešová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:30:43Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:30:43Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-07-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42281 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním. Právě problematika inkluzivního vzdělávání představuje v současnosti stále velmi diskutované téma, a to jak mezi laickou veřejností, tak i mezi pedagogy. Hlavním cílem této práce je tedy zjistit, jaké jsou postoje pedagogů působících na základních školách ke společnému vzdělávání - jak moc se cítí býti připraveni a vzděláni a jaké jsou jejich zkušenosti. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické rovině jsou přiblíženy základní pojmy týkající se inkluze, legislativy či žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Praktickou část pak tvoří výzkum realizovaný prostřednictvím smíšeného výzkumného designu (dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory). Na základě získaných dat jsou pak veškeré výsledky analyzovány a okomentovány. | cze |
dc.format | 112 s. (172 417 tnaků) | |
dc.format | 112 s. (172 417 tnaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | inkluze | cze |
dc.subject | inkluzivní vzdělávání | cze |
dc.subject | podpůrná opatření | cze |
dc.subject | žák se speciálními vzdělávacími potřebami | cze |
dc.subject | inclusion | eng |
dc.subject | inclusive education | eng |
dc.subject | support measures | eng |
dc.subject | pupil with special educational needs | eng |
dc.title | Postoje učitelů k inkluzivnímu vzdělávání | cze |
dc.title.alternative | Teachers' opinions about inclusive education | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 52874 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with inclusive education. It is the issue of inclusive education that is still a much-discussed topic at present, both among the general public and among educators. The main goal of this work is to find out what are the attitudes of teachers working in primary schools to joint education - how much they feel prepared and educated and what their experience is. The work is divided into theoretical and practical part. At the theoretical level, the basic concepts related to inclusion, legislation or a pupil with special educational needs are described. The practical part consists of a research carried out through mixed research design (questionnaire survey and in-depth interviews). Based on the obtained data, all results are then analyzed and commented. | eng |
dc.date.accepted | 2020-09-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Krninský, Luboš | |