dc.contributor.advisor | Pavličíková, Helena | |
dc.contributor.author | Starec, Jan | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:30:54Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:30:54Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-01-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42291 | |
dc.description.abstract | Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem mezipředmětových vztahů mezi Výchovou k občanství a Zeměpisem ve výuce na základní škole. Cílem práce je poskytnout přehled těchto interdisciplinárních vztahů mezi oběma vzdělávacími obory. Toho bylo dosaženo pomocí obsahové analýzy tematických celků učiva uvedených v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. Na základě získaných údajů následně autor koncipoval osm modelových výukových jednotek, které byly uvedeny do praxe. Jednotlivé výukovéjednotky byly následně podrobeny evaluaci. Hlavním přínosem práce je nalezení četných kompatibilit mezi oběma obory, které mohou být využity v každodenní pedagogické praxi. | cze |
dc.format | 102 s.(163 553 zn. vč. mezer) | |
dc.format | 102 s.(163 553 zn. vč. mezer) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Mezipředmětové vztahy | cze |
dc.subject | integrovaná výuka | cze |
dc.subject | zeměpis | cze |
dc.subject | výchova k občanství | cze |
dc.subject | kurikulum | cze |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání | cze |
dc.subject | pedagogická praxe | cze |
dc.subject | základní škola. | cze |
dc.subject | Cross-curricular relationships | eng |
dc.subject | geography | eng |
dc.subject | civics | eng |
dc.subject | curriculum | eng |
dc.subject | Framework Education Programme for Elementary Education | eng |
dc.subject | pedagogical practice | eng |
dc.subject | elementary school. | eng |
dc.title | Geografická témata ve vzdělávacím oboru Výchova k občanství (dle RVP pro základní vzdělávání) | cze |
dc.title.alternative | Geographical Themes in Civics (according to Framework Education Programme for Elementary Education) | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 55274 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the topic of cross-curricular relationships between civics and geography in elementary school education. The aim of this work is to provide an overview of these interdisciplinary relations between both educational fields. This was achieved through a content analysis of the thematic units of the curriculum presented in the Framework Education Programme for Elementary Education. Based on the obtained data, the author designed eight model teaching units that were put into practice. Individual teaching units were subsequently evaluated. The main contribution of this work is finding numerous compatibility between both fields, which can be used in everyday pedagogical practice. | eng |
dc.date.accepted | 2020-02-05 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Hejtman, Pavel | |