Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPavličíková, Helena
dc.contributor.authorStarec, Jan
dc.date.accessioned2024-03-12T07:30:54Z
dc.date.available2024-03-12T07:30:54Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-01-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42291
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce se zabývá tématem mezipředmětových vztahů mezi Výchovou k občanství a Zeměpisem ve výuce na základní škole. Cílem práce je poskytnout přehled těchto interdisciplinárních vztahů mezi oběma vzdělávacími obory. Toho bylo dosaženo pomocí obsahové analýzy tematických celků učiva uvedených v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. Na základě získaných údajů následně autor koncipoval osm modelových výukových jednotek, které byly uvedeny do praxe. Jednotlivé výukovéjednotky byly následně podrobeny evaluaci. Hlavním přínosem práce je nalezení četných kompatibilit mezi oběma obory, které mohou být využity v každodenní pedagogické praxi.cze
dc.format102 s.(163 553 zn. vč. mezer)
dc.format102 s.(163 553 zn. vč. mezer)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMezipředmětové vztahycze
dc.subjectintegrovaná výukacze
dc.subjectzeměpiscze
dc.subjectvýchova k občanstvícze
dc.subjectkurikulumcze
dc.subjectRámcový vzdělávací program pro základní vzdělávánícze
dc.subjectpedagogická praxecze
dc.subjectzákladní škola.cze
dc.subjectCross-curricular relationshipseng
dc.subjectgeographyeng
dc.subjectcivicseng
dc.subjectcurriculumeng
dc.subjectFramework Education Programme for Elementary Educationeng
dc.subjectpedagogical practiceeng
dc.subjectelementary school.eng
dc.titleGeografická témata ve vzdělávacím oboru Výchova k občanství (dle RVP pro základní vzdělávání)cze
dc.title.alternativeGeographical Themes in Civics (according to Framework Education Programme for Elementary Education)eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag55274
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the topic of cross-curricular relationships between civics and geography in elementary school education. The aim of this work is to provide an overview of these interdisciplinary relations between both educational fields. This was achieved through a content analysis of the thematic units of the curriculum presented in the Framework Education Programme for Elementary Education. Based on the obtained data, the author designed eight model teaching units that were put into practice. Individual teaching units were subsequently evaluated. The main contribution of this work is finding numerous compatibility between both fields, which can be used in everyday pedagogical practice.eng
dc.date.accepted2020-02-05
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHejtman, Pavel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam