dc.contributor.advisor | Vácha, Zbyněk | |
dc.contributor.author | Ptáčníková, Květoslava | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:31:02Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:31:02Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2019-12-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42298 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se v teoretické části zabývá naučnými stezkami v různých tématech. Autorka nastiňuje historii turistických a naučných stezek, zabývá se informačními tabulemi, významem, tématikou, značením, vybavením, budováním a údržbou naučných stezek. Dále se autorka zaměřila na výuku v terénu. Zde zmiňuje přínosy a nevýhody výuky v krajině, obecné informace pro žáky i pedagogy.
Cílem praktické části bylo vypracovat metodickou příručku pro učitele a soubor pracovních listů pro žáky druhého stupně základní školy, které jsou využitelné při výuce v terénu v rámci naučné stezky "Okolím Kácova" v hodinách přírodopisu a zeměpisu. | cze |
dc.format | 86 s., 17 s. příloh | |
dc.format | 86 s., 17 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | naučné stezky | cze |
dc.subject | výuka v terénu | cze |
dc.subject | Kácov | cze |
dc.subject | educational trails | eng |
dc.subject | field education | eng |
dc.subject | Kácov | eng |
dc.title | Využití naučné stezky "Okolím Kácova" ve výuce na druhém stupni základní školy | cze |
dc.title.alternative | Use of the Educational Trail "Okolím Kácova" in Teaching at Lower Secondary School | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 56244 | |
dc.description.abstract-translated | The theoretical part of the diploma thesis deals with educational trails on various topics. The author outlines the history of touristic and educational trails. She deals with informational boards and with the meaning, theme, marking, equipment, building and upkeep of educational trails. Furthermore, the author focuses on field education. Here she mentions the contributions and disadvantages of teaching outside and some general information for pupils and teachers.
The goal of the practical section is to create a methodical manual for teachers and a file of worksheets for pupils at the second stage of basic education (lower secondary education). These worksheets are to be used in the field teaching as a part of the educational trail "Okolím Kácova" in biology and geography lessons. | eng |
dc.date.accepted | 2020-01-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zn-Přn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Chmelová, Štěpánka | |