dc.contributor.advisor | Franclová, Marta | |
dc.contributor.author | Helebrantová, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:31:06Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:31:06Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42303 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o sociálních sítích a jejich vlivu na život žáků 1. stupně základní školy. Cílem práce je zmapovat, jak mohou být sociální sítě žákům prospěšné, popřípadě, jestli mají negativní dopad na sociální vztahy a komunikaci mezi žáky. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. | cze |
dc.format | 77 s. (120 776 znaků) | |
dc.format | 77 s. (120 776 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | sociální sítě | cze |
dc.subject | žáci | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | social networks | eng |
dc.subject | pupils | eng |
dc.subject | elementary school | eng |
dc.title | Sociální sítě v životě žáků 1. stupně ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Social networks in life of primary school pupils | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 56270 | |
dc.description.abstract-translated | My diploma thesis focuses on social networks and their influence on primary school children. The aim of the thesis is to find how social networks can be beneficial for students, or on the contrary whether they have any negative impacts on relationships and communication between pupils. The thesis is divided into two parts. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Plachá, Veronika | |