Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorSoučková, Lenka
dc.date.accessioned2024-03-12T07:31:17Z
dc.date.available2024-03-12T07:31:17Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42315
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá rozvíjením čtenářských dovedností žáků 4. ročníku ZŠ se zaměřením na čtení zaostávajících žáků. Práce je rozdělena na část teoretickou, výzkumnou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny čtenářské dovednosti v souvislosti s RVP ZV a problematika rozvoje dětského čtenáře mladšího školního věku. Práce se nadále zabývá čtenářskou gramotností, druhy a kvalitami čtení, diagnostikou čtenářského výkonu a zaostávajícími čtenáři. Výzkumná část mapuje čtenářské dovednosti žáků formou případových studií. Cílem práce je diagnostika aktuálních čtenářských výkonů žáků, kteří se učili číst různými metodami počátečního čtení. Součástí jsou i možnosti nápravy čtenářských nedostatků. Praktická část práce obsahuje zásobník technik pro práci se zaostávajícími čtenáři.cze
dc.format85 s.
dc.format85 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectČtenářská gramotnostcze
dc.subjectdiagnostika čtenícze
dc.subjectčtenářské nedostatkycze
dc.subjectzaostávající čtenářicze
dc.subjectanalyticko-syntetická metodacze
dc.subjectgenetická metodacze
dc.subjectSfumatocze
dc.subjectreading-literacyeng
dc.subjectdiagnosis of readingeng
dc.subjectreading deficiencieseng
dc.subjectunderperforming studentseng
dc.subjectanalytical-synthesis methodeng
dc.subjectgenetic methodeng
dc.subjectSfumatoeng
dc.titleRozvíjení čtenářských dovedností u žáků 4. ročníku ZŠ se zaměřením na zaostávající čtenářecze
dc.title.alternativeDeveloping reading comprehension skills of low - achieving class 4eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56378
dc.description.abstract-translatedThis thesis examines the development comprehension skills of low - achieving class 4 pupils with special focus on underperforming students. The thesis is divided into theoretical part, research, and practical part. The theoretical part defines reading skills in the context of "RVP ZV" (National Education Programme for Elementary Education) and the development of younger school-age readers. The thesis further examines reading literacy, types and qualities of reading, performance diagnostics in reading and underperforming readers. The research part maps students' reading skills in the form of case studies. The aim of this thesis is to diagnose current reading performance of students who have learned to read by various methods of initial reading. Suggestions for correcting reading deficiencies are also included. The practical part contains variety of techniques for working with underperforming readers.eng
dc.date.accepted2020-06-09
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNosková, Milena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam