Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorMichálková, Veronika
dc.date.accessioned2024-03-12T07:31:22Z
dc.date.available2024-03-12T07:31:22Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42319
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá úrovní pravopisných znalostí žáků 5. ročníků 1. stupně ZŠ. Práce je rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. Teoretická část obsahuje charakteristiku žáka 5. ročníku ZŠ, zařazení pravopisného učiva do RVP ZV, pojednává o pravopisu na 1. stupni ZŠ a přibližuje jeho druhy. Dále zahrnuje vyučovací metody, inspirativní zdroje pro výuku pravopisu, hodnocení a klasifikaci. Ve výzkumné části bylo cílem zmapovat problematiku pravopisu a jeho vyučování v 5. ročnících do konce prvního pololetí. Zjistit postoje žáků k pravopisu a jejich motivaci. Na základě vyhodnocených dotazníků byla posouzena úroveň pravopisných znalostí žáků a uveden přehled nejčastěji se vyskytujících pravopisných chyb.cze
dc.format84 s.
dc.format84 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpravopiscze
dc.subjectdruhy pravopisucze
dc.subjectvyučovací metodycze
dc.subjectdotazník pro žáky a učitelecze
dc.subjectortographyeng
dc.subjecttypes of ortographyeng
dc.subjectteaching methodseng
dc.subjectquestionnaire for pupils and teacherseng
dc.titleÚroveň pravopisných znalostí žáků 5. ročníků ZŠcze
dc.title.alternativeSpelling skills of 5th grade elementary school pupilseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56397
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the pupils' level of knowledge of orthography in fifth grade at primary school. The thesis is divided into two parts - theoretical one and research one. The theoretical part contains characteristics of a fifth-grade primary school pupil, categorization of orthography into RVP ZV, it discusses primary school orthography and describes its types. This part also includes teaching methods, inspirational sources for teaching orthography, evaluation and marking. In the research part, the aim was to map the issues of orthography and its teaching in the fifth grade until the end of the first term. The aim was also to find out the attitude of pupils toward orthography and their motivation. The level of pupils' knowledge of orthography was assessed on the basis of evaluated questionnaires and on the same basis was presented an overview of the most often occurring mistakes.eng
dc.date.accepted2020-06-08
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSchacherl, Martin


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam