dc.contributor.advisor | Křivancová, Michaela | |
dc.contributor.author | Dobrovolná, Martina | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:31:25Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:31:25Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-07-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42323 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na rozpoznávání a tvoření vedlejších vět u žáků na 2. stupni základních škol a u žáků odpovídajících ročníků osmiletých gymnázií. V teoretické části je popsáno složité souvětí souřadné i podřadné, klasifikace vedlejších vět a grafické znázornění souvětí. Součástí teoretické části je také rozbor a porovnání této problematiky v učebnicích českého jazyka pro 2. stupeň základní školy. Praktická část je zaměřena na znalost této problematiky u žáků 2. stupně základní školy a žáků odpovídajících ročníků osmiletého gymnázia. | cze |
dc.format | 70 s. | |
dc.format | 70 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | souvětí | cze |
dc.subject | věta vedlejší | cze |
dc.subject | věta hlavní | cze |
dc.subject | grafické schéma souvětí | cze |
dc.subject | učebnice | cze |
dc.subject | complex and compound sentence | eng |
dc.subject | subordinate clause | eng |
dc.subject | main clause | eng |
dc.subject | graphic scheme of the sentence | eng |
dc.subject | textbook | eng |
dc.title | Rozpoznávání a tvoření vedlejších vět na 2. stupni ZŠ a v odpovídajících ročnících osmiletých gymnázií | cze |
dc.title.alternative | An identification and formation of subordinate clauses in upper-primary school and in appropriate grades of grammar school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 56418 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with an identification and formation of subordinate clauses in upper-primary schools and in appropriate grades of grammar schools. The theoretical part describes complex and compound sentece, the classification of subordinate clauses and graphic illustration of sentences. A theoretical part also deals with the analysis and comparison of this issue in textbooks of Czech language. The practical part is about checking of this issue in upper-primary schools and in appropriate grades of grammar schools. | eng |
dc.date.accepted | 2020-09-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-AJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Franta, David | |