Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrášková, Vladimíra
dc.contributor.authorOndráčková, Kamila
dc.date.accessioned2024-03-12T07:31:30Z
dc.date.available2024-03-12T07:31:30Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2019-12-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42327
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce je na základě pracovních listů ověřit znalosti z oblasti aritmetiky jednak žáků 2. stupně vybraných základních škol, jednak žáků vybraných víceletých gymnázií. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na znalosti, které by každý žák měl ovládat. Praktická část obsahuje 4 pracovní listy určené pro žáky šestého, sedmého, osmého a devátého ročníku základní školy, resp. pro žáky odpovídajících ročníků víceletých gymnázií. Řešení pracovních listů s podrobným postupem jsou uvedeny v příloze diplomové práce. Součástí praktické části jsou výsledky výzkumu, které ukazují na rozdíly ve znalostech žáků daných škol.cze
dc.formatDP- 88s. přílohy-50s.
dc.formatDP- 88s. přílohy-50s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpracovní listcze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectslovní úlohacze
dc.subjectgrafcze
dc.subjectzlomekcze
dc.subjectrovnicecze
dc.subjectfunkcecze
dc.subjectvýrazcze
dc.subjectworksheeteng
dc.subjectresearcheng
dc.subjectword problemeng
dc.subjectcharteng
dc.subjectfractioneng
dc.subjectequationeng
dc.subjectfunctioneng
dc.subjectexpressioneng
dc.titlePracovní listy pro výuku matematiky na druhém stupni ZŠ z vybraných tématcze
dc.title.alternativeWorksheets for teaching mathematics at secondary school from selected topicseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56441
dc.description.abstract-translatedThe main aim of the thesis is to verify the pupils knowledge in arithmetic on the basis of worksheets at lower-secondary schools and selected grammar schools. The theoretical part of the thesis is focused on the knowledge that each pupil should already know. The practical part contains 4 working sheets intended for pupils of the sixth, seventh, eighth and ninth grades of lower-secondary school and for the pupils of equal corresponding grade of grammar schools. The results with detailed solution of the work sheets is listed in the appendix of the thesis. The practical part includes is the results of the research which show the pupils´ differences of knowledge of the selected schools.eng
dc.date.accepted2020-01-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-Přncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKoldová, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam