Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavlisová, Helena
dc.contributor.authorŠtáhlichová, Klára
dc.date.accessioned2024-03-12T07:31:39Z
dc.date.available2024-03-12T07:31:39Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-07-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42336
dc.description.abstractDiplomová práce na téma Student se specifickou poruchou učení-průchod studiem na vysoké škole je teoreticko-empirického charakteru. Cílem teoretické části práce je uvedení do problematiky specifických poruch učení v kontextu adolescence a rané dospělosti. Pozornost je dále věnována terciárnímu vzdělávání. Empirická část práce se pak zaměřuje na zjištění faktorů, které determinují průchod studiem jedinců se specifickými poruchami učení na vysoké škole. Práce je součástí výzkumného projektu GA JU.cze
dc.format119 s.
dc.format119 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectstudent se specifickou poruchou učenícze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectdysgrafiecze
dc.subjectdysortografiecze
dc.subjectterciární vzdělávánícze
dc.subjectvysoká školacze
dc.subjectJihočeská univerzitacze
dc.subjectspecific learning disordereng
dc.subjectstudent with a specific learning disordereng
dc.subjectdyslexiaeng
dc.subjectdysgraphiaeng
dc.subjectdysorthographiaeng
dc.subjecttertiary educationeng
dc.subjectcollegeeng
dc.subjectUniversity of South Bohemiaeng
dc.titleStudent se specifickou poruchou učení-průchod studiem na vysoké školecze
dc.title.alternativeStudent with a Specific Learning Disorder-Undertaking Studies at a Universityeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56627
dc.description.abstract-translatedMaster's thesis on the topic Student with a Specific Learning Disorder-Undertaking Studies at a University is of a theoretical-empirical nature. The aim of the theoretical part of the thesis is to introduce the problematics of specific learning disorders in the context of adolescence and early adulthood. There is also a focus on tertiary education. The empirical part of the thesis the evolves around finding factors which determine the success in finalizing the studies of individuals with specific learning disorders at universities. This work is part of a research project GA JU.eng
dc.date.accepted2020-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJošt, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam