dc.contributor.advisor | Havlisová, Helena | |
dc.contributor.author | Štáhlichová, Klára | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:31:39Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:31:39Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-07-17 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42336 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce na téma Student se specifickou poruchou učení-průchod studiem na vysoké škole je teoreticko-empirického charakteru. Cílem teoretické části práce je uvedení do problematiky specifických poruch učení v kontextu adolescence a rané dospělosti. Pozornost je dále věnována terciárnímu vzdělávání. Empirická část práce se pak zaměřuje na zjištění faktorů, které determinují průchod studiem jedinců se specifickými poruchami učení na vysoké škole.
Práce je součástí výzkumného projektu GA JU. | cze |
dc.format | 119 s. | |
dc.format | 119 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | specifické poruchy učení | cze |
dc.subject | student se specifickou poruchou učení | cze |
dc.subject | dyslexie | cze |
dc.subject | dysgrafie | cze |
dc.subject | dysortografie | cze |
dc.subject | terciární vzdělávání | cze |
dc.subject | vysoká škola | cze |
dc.subject | Jihočeská univerzita | cze |
dc.subject | specific learning disorder | eng |
dc.subject | student with a specific learning disorder | eng |
dc.subject | dyslexia | eng |
dc.subject | dysgraphia | eng |
dc.subject | dysorthographia | eng |
dc.subject | tertiary education | eng |
dc.subject | college | eng |
dc.subject | University of South Bohemia | eng |
dc.title | Student se specifickou poruchou učení-průchod studiem na vysoké škole | cze |
dc.title.alternative | Student with a Specific Learning Disorder-Undertaking Studies at a University | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 56627 | |
dc.description.abstract-translated | Master's thesis on the topic Student with a Specific Learning Disorder-Undertaking Studies at a University is of a theoretical-empirical nature. The aim of the theoretical part of the thesis is to introduce the problematics of specific learning disorders in the context of adolescence and early adulthood. There is also a focus on tertiary education. The empirical part of the thesis the evolves around finding factors which determine the success in finalizing the studies of individuals with specific learning disorders at universities.
This work is part of a research project GA JU. | eng |
dc.date.accepted | 2020-08-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Jošt, Jiří | |