Nadaný žák na 1. stupni základní školy v Jihočeském kraji.
Abstrakt
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku nadaných dětí na prvním stupni základní školy. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou.
Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů související s nadáním. Charakterizuje a uvádí typologii nadaných dětí a také představuje možnosti jejich identifikace. Dále představuje některé modely a základní druhy nadání. Předkládá možnosti a zásady práce s nadanými dětmi mladšího školního věku a poskytuje vhled do současné legislativy týkající se vzdělávání nadaných žáků. V neposlední řadě se zaměřuje na podporu nadaných dětí ve vzdělávání i mimo něj. V praktické části této práce bylo provedeno dotazníkové šetření, které se zaměřilo na podmínky vzdělávání nadaných žáků na základních školách.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Rozvíjení hudebního nadání předškolních dětí
Vaňková, Ilona (Jihočeská univerzita, 2009)Má bakalářská práce ''Rozvíjení hudebního nadání předškolních dětí'' se zabývá podmínkami pro rozvíjení hudebního nadání ve školských institucích pro předškolní vzdělávání. Jejím cílem je zjistit podmínky a navrhnout ... -
Nadané děti a přístupy k nim
Šimečková, Šárka (Jihočeská univerzita, 2009)Diplomová práce je zaměřena na nadání a metody jeho rozvíjení. V úvodu práce jsou vysvětleny základní pojmy (nadání, jeho formy, talent,{&x2026;}), následně způsoby odhalování a rozpoznávání nadaného jedince, druhu nadání ... -
Výchovná a vzdělávací péče o nadané děti a specifika výuky cizích jazyků nadaných dětí
Havelková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2010)Práce se zabývá hledisky, která je potřeba uplatnit ve výuce cizích jazyků nadaných dětí. Zabývá se koncepcí pojetí výuky a kontexty, které je třeba zohlednit při vytváření aktivit pro nadané. Práce navrhuje některé metody, ...