Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorJirout, Jiří
dc.date.accessioned2024-03-12T07:32:02Z
dc.date.available2024-03-12T07:32:02Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-06-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42353
dc.description.abstractDiplomová práce " Výuka fyziky na ZŠ jako základ odborného vzdělání na SOU" popisuje využití odborných příkladů z instalatérské praxe ve vyučování fyziky. Teoretická část popisuje vzdělávací obor fyzika a fyzikální vzdělávání. Dále je zde popsán učební obor instalatér a vytvořena obsahová a didaktická analýza výuky fyziky na ZŠ z hlediska odborných předmětů instalatérského oboru. Těžištěm praktické části je vytvoření elektronických výukových materiálů a učebních pomůcek se zaměřením na učební obor instalatér. Následně je zjišťováno, jak žáci a pedagogové hodnotí využívání odborných příkladů ve vyučovaných hodinách a domácí přípravě.cze
dc.format103 s. (87 526 znaků)
dc.format103 s. (87 526 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFyzikacze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectstřední odborné učilištěcze
dc.subjectinstalatércze
dc.subjectodborné příkladycze
dc.subjectpraxecze
dc.subjectelektronické výukové materiálycze
dc.subjectučební pomůckycze
dc.subjectPhysicseng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectsecondary vocational schooleng
dc.subjectplumbereng
dc.subjectprofessional exampleseng
dc.subjectpractical trainingeng
dc.subjectelectronic materialseng
dc.subjectteaching aidseng
dc.titleVýuka fyziky na ZŠ jako základ odborného vzdělání na SOUcze
dc.title.alternativePhysics teaching at elementary schools as a basis of specialized education at secondary vocational schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag58268
dc.description.abstract-translatedThe thesis describes the use of professional examples from plumbing practice in teaching physics. The theoretical part describes the educational field of physics and physics education. There is also created a content and didactic analysis of teaching physics at primary school in terms of vocational subjects in the field of Plumber. The focus of the practical part is to create electronic teaching materials and teaching aids with a focus on the Plumber apprenticeship. It is then investigated how pupils and teachers evaluate the use of professional examples in their lessons and homework.eng
dc.date.accepted2020-08-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-TchV/ZŠ navazující-komb.cze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVochozka, Vladimír


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam