Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorMachovcová, Iva
dc.date.accessioned2024-03-12T07:32:16Z
dc.date.available2024-03-12T07:32:16Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42362
dc.description.abstractV diplomové práci s názvem Příprava na vyučování očima učitelů v pedagogické praxi se pojednává o otázkách souvisejících s tím, jak se učitelé 1. stupně ZŠ připravují na vyučovací hodiny. Cílem je na základě rozhovorů s učitelkami 1. stupně ZŠ zmapovat, jak konkrétně ony vnímají důležitost přípravy na hodinu. Hledá odpovědi zejména na tyto otázky: Jaký je postoj učitelů k písemným přípravám na výuku a jaké s nimi mají zkušenosti? Jak učitelé postupují při vymýšlení struktury hodin - co vše se snaží zohlednit? Které předměty od učitelů vyžadují největší přípravu a proč? Jaký pozorují učitelé rozdíl v délce a způsobu přípravy v kontextu délky svého pedagogického působení v praxi? V teoretické části práce je popsáno, jak by měla ideální příprava na hodinu probíhat, co je při připravování plánu hodiny důležité, co by učitel neměl podcenit či opomenout. V praktické části práce naopak vidíme, jak to pak reálně funguje v praxi.cze
dc.format76str.
dc.format76str.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpříprava učitelů na vyučovánícze
dc.subjectvyučovací hodinacze
dc.subjectplán vyučovací hodinycze
dc.subjectcíle vyučovací hodinycze
dc.subjecttéma vyučovací hodinycze
dc.subjectučební aktivitycze
dc.subjectteaches´s preparation for lessoneng
dc.subjectlessoneng
dc.subjectlesson planeng
dc.subjectgoals of teaching lessoneng
dc.subjecttopic of teaching lessoneng
dc.subjectteaching activitieseng
dc.titlePříprava na vyučování očima učitelů v pedagogické praxicze
dc.title.alternativeTeaching preparation from the point of view of teachers in practiceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag59234
dc.description.abstract-translatedIn the diploma thesis entitled Preparing for Lessons through the Teacher´s Eyes in Pedagogical Practice, the issues related to how teachers of the first level prepare for their lessons are discussed. The aim is to map out how they perceive the importance of preparing for the lesson, based on interviews with primary school teachers. In particular, it seeks answers to the following questions: What is the teachers´ attitude to and experience of written preparation for teaching? How do teachers go about thinking about the structure of lessons - what are they trying to take into account? Which subjects require the most training from teachers and why? How do teachers observe the difference in length and method of preparation in the context of the length of their teaching experience in practice? The theoretical part describes how the ideal preparation for the lesson should proceed, what is important when preparing the lesson plan, what the teacher should not underestimate or omit. In the practical part, on the contrary, we see how it actually works in practice.eng
dc.date.accepted2020-06-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam