Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorVozábal, Václav
dc.date.accessioned2024-03-12T07:32:19Z
dc.date.available2024-03-12T07:32:19Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42365
dc.description.abstractDiplomová práce je složena ze dvou částí, z části teoretické a praktické. Cílem této práce bylo analyzovat situaci na 2. stupni dvou základních škol, která souvisí vnímáním návykových látek. V teoretické části práce bylo cílem věnovat se problematice návykových látek, definovat návykové látky a jejich působení na osobnost jedince. Také bylo cílem zmínit účinky drog na organismus a popsat zásady primární prevence. V praktické části bylo za pomoci vhodný prostředků zkoumáno a mapováno vnímání pohledu žáků druhého stupně základní školy a studentů střední školy na návykové látky. Výsledky ze základní a střední školy byly mezi sebou následně porovnány.cze
dc.format110 s. (145 454 znaků)
dc.format110 s. (145 454 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectNávykové látkycze
dc.subjectprimární prevencecze
dc.subjectproblematika závislosticze
dc.subjectmládežcze
dc.subjectAddictive substanceseng
dc.subjectprimary preventioneng
dc.subjectproblems of addictioneng
dc.subjectyoutheng
dc.titleVnímání návykových látek pohledem žáků 2. stupně ZŠ a studentů SŠcze
dc.title.alternativePerception of addictive substances from the point of view of pupils of the 2nd level of elementary schools and secondary school studentseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag59515
dc.description.abstract-translatedThe thesis consists of two parts, theoretical and practical. The aim of this work was to analyze the situation at the second stage of two primary schools, which is related to the perception of addictive substances. In the theoretical part of the thesis, the aim was to address the issue of addictive substances, to define addictive substances and their effects on the personality of an individual. The aim was also to mention the effects of drugs on the body and to describe the principles of primary prevention. In the practical part, the perception of the addictive substances of secondary school pupils and the students of secondary school was examined and mapped using appropriate means. The results from primary and secondary school were then compared with each other.eng
dc.date.accepted2020-06-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-TchV/ZŠ navazující-komb.cze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam